חשש גדול בכוכב האדום בלגרד מהפציעה של עומרי גלזר. שוער נבחרת ישראל נפגע אתמול ברגלו במהלך ה-1:2 על ז'לז'ניצ'אר בליגה הסרבית, הוחלף בדקה ה-63 ולטענת התקשורת המקומית לא מן הנמנע שייעדר מהמשחק המסקרן ביום שלישי בסן סירו מול אינטר בליגת האלופות.
גלזר חזר רק לאחרונה מהפציעה הארוכה ופתח בשלושה משחקים, כולל בליגת האלופות. אתמול, כאמור, שוב עלה לכר הדשא, אך לא ירצה לתייק בזיכרון את המשחק. הישראלי רשם טעות קשה בדקה ה-60 שסידרה לאורחת את השוויון הזמני, במהלכה נפצע וירד כעבור שלוש דקות מדדה לחדר ההלבשה.
2 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
הוחלף בדקה ה-63. גלזר
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic))
לדברי מאמנו, ולאדן מיליוביץ', השוער יעבור בדיקת MRI כדי להבין את חומרת הפציעה. "זה לא נראה טוב", אמר מיליוביץ' במסיבת העיתונאים בסיום. "זה נראה שהוא נפצע באותו מקום. נבין יותר אחרי הבדיקה".
עוד לפני כן, ממש בסיום המשחק, רתח המאמן על גלזר: "אנחנו הורגים את עצמנו, אני לא יודע מה קרה. נצטרך לראות ולפתור את זה. אני לא אוהב את כל הסיטואציה הזאת, אבל זה קורה בכדורגל".
2 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
גם בנבחרת מודאגים. גלזר
(צילום: עוז מועלם)
"ראיתם איך הוא יצא לכדור, היריבה שיחקה עם חמישה בהגנה ובמצב היחיד שלה כבשה, אנחנו פשוט משחקים נגד קבוצות כאלה. אני לא אוהב את המצב הזה, כשיש דברים שסיכמנו עליהם ולא מכבדים אותם".
פציעת גלזר מדאיגה לא רק את ראשי הכוכב האדום, אלא גם את אנשי נבחרת ישראל. היא מגיעה רגע לפני פגרת הנבחרות של אוקטובר, בה תפגוש נבחרת ישראל את צרפת (10.10) ואיטליה (14.10) בליגת האומות. אמנם יואב ג'ראפי עמד בהצלחה בין הקורות של הכחולים-לבנים בחלון הקודם, אולם הכוונה הייתה לתת לגלזר את אפודת השוער הראשון שוב.