הפועל ת"א במשבר עמוק. שבעה משחקים עם יוסי אבוקסיס בליגה, אפס שערים ואפס ניצחונות. אחרי ההפסד הערב (שני) להפועל ירושלים, הפועל ת"א רחוקה רק נקודה ממ.ס אשדוד, שנמצאת מתחת לקו האדום.
מאמן הפועל ת"א יוסי אבוקסיס אמר: "זאת תקופה מאוד קשה, אבל אנחנו נעבור את זה. אנחנו לא מצליחים לכבוש באף הרכב, הגנתי או התקפי. דווקא ברגעים קשים כאלה צריך להתרומם. השחקנים היו עצבניים מאוד בסיום, אבל אני אוהב את זה. מעדיף שחקנים כאלה מאשר שחקנים אדישים. כל ביקורת עלינו היא נכונה. לא חשבנו שנהיה במצב הזה, זה כדור שלג שאנחנו לא יכולים לעצור. אנחנו מאוכזבים, אבל חזקים מאוד. מאמין שנישאר בליגה. המשחק מול הפועל פ"ת הוא המשחק הכי חשוב של העונה".
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים את הניצחון
(צילום: אלכס קולומויסקי)
המגן רז מאיר הוסיף: "התחושות מאוד קשות, אנחנו נמצאים תחת לחץ. אנחנו מגיעים למצבים טובים, אבל כלום לא הולך. יש לחץ גדול בתחתית, נקווה שבמשחקים הבאים יהיה יותר טוב".
מאמן הפועל ירושלים זיו אריה אמר: "ידעתי שהפועל ת"א חייבת נקודות וקצת חששנו, אבל שיחקנו טוב. השחקנים עשו הכל. נחזור מהפגרה למכבי פ"ת וניתן את הכל. נשתדל לשחק כדורגל טוב בפלייאוף התחתון, נשתדל להיות חזקים וטובים. אנחנו בתקופה טובה ונקווה להמשיך ככה".