מאמן נבחרת ישראל, רן בן-שמעון, פרסם אמש (שלישי) את סגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים נגד צרפת ואיטליה במסגרת ליגת האומות. ל-ynet נודע כי גם שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ, היה ברשימה הראשונה של בן שמעון לקראת המשחקים, אולם השחקן טען כי אינו יכול להצטרף מאחר שאינו כשיר. זאת, למרות שהוא צפוי ליטול חלק בסגל סגנית אלופת גרמניה במשחק ליגת האלופות הערב (22:00) נגד אסטון וילה.
השוער הישראלי אמור לשבת הערב על הספסל ב"וילה פארק" בעקבות הפציעה של סבן אולרייך. בנבחרת טענו כי למרות זאת, הוא ביקש שלא להיות מזומן, על פי דרישת באיירן מינכן.
2 צפייה בגלריה
פרץ
פרץ
לבקשת באיירן. פרץ
(צילום: Sebastian Widmann/Getty Images)
יש לציין כי מי שצפוי לפתוח במשחקים נגד איטליה וצרפת הוא שוערה של האדום בלגרד, עמרי גלזר, שפתח אמש במשחק ליגת האלופות נגד אינטר. פרץ סירב להגיב לדברים.
פרץ הוא לא הישראלי הבכיר הראשון שלא נוטל חלק בסגל, כאשר אתמול נודע כי גם חלוץ מכבי חיפה, דין דוד לא זומן. "הייתה לי שיחה איתו", הסביר המאמן. "הוא קצת לא היה מרוצה מהדקות שהוא קיבל, והביע בפניי אכזבה. זה בסדר גמור ואני מעריך את הכנות. הוא אמר לי בשיחה שאם הוא לא מקבל דקות משמעותיות, הוא מעדיף לא להיות בסגל. אני חושב ששחקן לא צריך להעמיד תנאים מוקדמים. כל שחקן אמור להגיע כי הוא מאוד רוצה להיות כאן".
2 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת ישראל רן בן שמעון
מאמן נבחרת ישראל רן בן שמעון
קשיים עם הכוכבים. בן שמעון
(צילום: שאול גולן)
על היחסים המורכבים עם אוסקר גלוך, בעקבות ההחלטה שלא לפתוח איתו נגד איטליה אמר בן שמעון: "הוא יקבל את הדקות שהמאמן שלו מחליט שהוא יקבל, אבל חשוב לי להגיד שאני מאוד מעריך אותו. אני נסעתי לראות אותו במשחקים שלו במדי זלצבורג גם בליגה וגם בליגת האלופות. אני מאוד רוצה לתת לו את הבמה להוכיח את מה שיש לו, אבל יש לי גם דרישות. זה תלוי בו. אני מאוד מחזיק ממנו והוא עוד יתרום רבות לנבחרת ישראל".
על ההחלטה שלא לפתוח עם גלוך נגד איטליה, ועל כך ששחקן ר.ב זלצבורג לא צפוי לפתוח גם במשחק הקרוב נגד צרפת, אמרו בסביבתו: "הוא פשוט לוקח את הכישרון הכי גדול ומסרס אותו. זה לא יכול לקרות".