עבור ברק יצחקי, המשחק ביום ראשון (20:30) מול מכבי ת"א יהיה מיוחד. מי ששימש כמנהל המקצועי של הצהובים ולתקופה קצרה גם כמאמנם, יעמוד מחרתיים על הקווים של בית"ר ירושלים ויפגוש את האקסית בסוג של קרב קצוות בליגת העל.
"אין ספק שהמפגש שלי מול מכבי ת"א אחרי כל-כך הרבה שנים שם, יהיה מיוחד", אמר יצחקי. "זה מועדון שנתן לי הרבה מהמון בחינות, חוויתי בו הרבה רגעי אושר, גם רגעים פחות טובים. אם מסתכלים על המכלול יש שם אנשים טובים שאני עדיין בקשר איתם, בעלים, עד אחרון האנשים שעובד במועדון הזה, ואני מודה להם על כל התקופה הזאת, כי למדתי הרבה גם בתור בנאדם וגם בתור איש מקצוע. זה מועדון שהוא באמת יקר לליבי".
2 צפייה בגלריה
יצחקי
יצחקי
מפגש פיקנטי. יצחקי
(צילום: רפי קוץ)
בית"ר פוגשת את מכבי ת"א, שהביסה רק אתמול 1:4 את אולימפיאקוס בקונפרנ-ליג. "מכבי קבוצה מאוד מאומנת ומסוכנת, בעיקר במעברים שלה. יש לה שחקנים מהירים, בטח בצדדים, אושר דוידה, מילסון, אבל גם שחקני הגנה והתקפה טובים, ובעצם קבוצה טובה. אחת הטובות בליגה, לא סתם היא בראש הטבלה. מבחינתנו אנחנו לא מסתכלים על שחקנים ספציפיים, אלא כמכבי כקבוצה. אנחנו נצטרך לבוא בשיא המוכנות כי אתה לא יכול לפשל נגד מכבי ת"א. אם נעשה את הדברים בצורה מדויקת, אני מקווה שהתוצאה תגיע".
בית"ר מגיעה אחרי ההפסד 1:0 בטרנר להפועל באר-שבע. "הבנתי את המחמאות שקיבלנו, זה היה בצדק, שיחקנו כדורגל טוב, מצד אחד שיחקנו כדורגל התקפי, לחץ גבוה, ידענו גם להניע את הכדור מאחורה בסבלנות וחיכינו לרגעים הנכונים כדי לפצח את הקישור החזק והמעובה של באר-שבע", אמר יצחקי. "אבל בסוף אנחנו רוצים לקחת נקודות. מקווה שהיכולת הטובה מבאר-שבע תמשיך ושנבקיע גם שערים, זאת המטרה שלנו בעצם במשחק הזה".
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
שחקני בית"ר בטרנר. חייבים ניצחון
(צילום: הרצל יוסף)
איסמעילה סורו הוסיף: "יש עלינו לחץ, כי אנחנו חייבים את הנקודות, זה לא משנה אם הם מגיעים ובאיזה מצב, יש לנו דבר אחד בראש, לקחת את הנקודות. אנחנו צריכים את הנקודות בשביל האוהדים שלנו".