לאחר שלא מצא את מקומו במכבי ת"א העונה, מתן בלטקסה חתם היום (רביעי) לשנתיים בהפועל באר-שבע, כך הודיעו היום בקבוצה הדרומית. למרבה האירוניה, הופעת הבכורה של הבלם במדי קבוצתו החדשה תהיה נגד הצהובים בשבת הקרובה בבלומפילד במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל (20:30).
אחרי שחתם באופן רשמי בקבוצה של רן קוז'וך אמר בלטקסה: "אני מתחיל פרק חדש בקריירה ואני נרגש לעשות זאת בהפועל באר שבע. שיחקתי בעברי באצטדיון טרנר, אני מכיר את העוצמות שלו ומחכה לשחק מול הקהל האדום".
1 צפייה בגלריה
מתן בלטקסה הפועל באר-שבע
מתן בלטקסה הפועל באר-שבע
מצטרף לדרומיים. מתן בלטקסה
(האתר הרשמי של הפועל באר-שבע)
בלטקסה חזר למכבי ת"א בחודש ינואר האחרון מאוסטריה וינה בשורותיה שיחק מאז יוני 2022. במהלך הקדנציה שלו באוסטריה באר-שבע ניסתה לצרפו במספר הזדמנויות אך הוא העדיף להישאר ובסופו של דבר חזר לארץ למכבי ת"א, עמה זכה באליפות בעונה שעברה.
בלטקסה ערך את הופעתו הראשונה בבוגרים של הפועל פ"ת ב-2013 ושיחק במדיה ארבע שנים לפני שעבר למכבי ת"א - ממנה הושאל להפועל עכו ולאחר מכן גם לבני יהודה, בה שיחק במשך שנתיים. הוא זכה עם הזהובים בגביע המדינה ב-2018/19 אחרי ניצחון בגמר על הצהובים. בעונת 2020/21 חזר למכבי ת"א, בה שיחק שתי עונות לפני שעבר כאמור לאוסטריה וינה.
בתוך כך, דיינר קיניונס עזב רשמית את באר-שבע והצטרף למכבי פ"ת. כעת, בבאר-שבע מקום במצבת הזרים על מנת לרשום את לוקאס ונטורה הברזילאי - שיוכל לשחק כבר ביום שבת נגד מכבי ת"א.