"סבלנות - זו מילת המפתח". זה מה שביקש מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו, משחקניו, רגע לפני משחק הנעילה של העונה הסדירה - הערב (20:30) בסמי עופר מול הפועל ת"א.
חיפה מגיעה למשחק לאחר הפסד בליגה לבני ריינה ושהפער בפסגה צמח ל-5 נקודות ממכבי ת"א. הירוקים מבינים היטב שאסור להם לאבד נקודות נוספות. דגו אף מודע לכך שהפועל ת"א תגיע להתגונן ולהסתגר ושלא יהיה פשוט מול מערך ההגנה שיוסי אבוקסיס יעלה איתו מול האלופה. "שחקו חכם, סבלני והכל יהיה בסדר", הבהיר דגו לשחקנים.
2 צפייה בגלריה
שימיץ' וסק
שימיץ' וסק
שימיץ' וסק
(צילום: עוז מועלם)
במכבי חיפה מתקשים להסביר מה הוביל לעימות הפיזי בין לורנצו שימיץ' לעבדולאי סק בסיום התיקו מול פיורנטינה ביום חמישי האחרון בפירנצה. שימיץ' לא צפוי לפתוח הערב, ולא מדובר בהחלטה שקשורה לעימות עם סק, שכן יעלה ב-11 לצידו של שון גולדברג. בכל מקרה, השניים צפויים לעמוד לוועדת משמעת פנימית ולספוג קנס כספי.
"זה משהו שלא היה המון זמן במועדון שלנו, מדובר באמוציות של אחרי משחק שאסור שיחזרו. מה שעומד לנגד עיננו זה המשחק מול הפועל ת"א. נבוא ונעשה הכל לחזור לנצח ולשמח את הקהל שלנו", אמר שחקן בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
דגו
דגו
יצמק את הפער ממכבי ת"א? דגו
(צילום: אלעד גרשגורן)
מי שישובו להרכב של הירוקים הערב הם ענאן חלאילי, שבדרכו לליגה הבלגית, וגדי קינדה שנחשב לאחד השחקנים הכי יציבים בקבוצה. כל הכרטיסים למשחק אזלו ובחיפה מקווים שפגרת הנבחרת תעזור להם על מנת שהשחקנים יחלימו מהפציעות.