מכבי חיפה אומנם הפסידה אמש (חמישי) במסגרת הליגה האירופית 2:1 לוויאריאל, אבל הירוקים יכולים להרגיש גאווה מאיך שהם נראו אחרי תקופה ארוכה ללא כדורגל וללא אימונים סדירים.
יותר מחודש עבר מאז משחקה האחרון של מכבי חיפה, אך למרות שלא הייתה בכושר משחק מלא, ושנאלצה לשחק ללא צ'ארון שרי (שחזר להולנד בגלל סיבות אישיות) ודולב חזיזה (פצוע), וכאשר סאגת דיא סבע מרחפת באוויר - היא הצליחה להוביל על ויאריאל 0:1 עד הדקה ה-82 משער של עבדולאי סק. אבל אז העייפות הכריעה והירוקים ספגו שני שערים תוך ארבע דקות. מכבי חיפה רשמה בקפריסין הפסד כואב ואכזרי, אבל למרות הכל היא יוצאת מהמשחק עם תחושת גאווה.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה. יכולים להרגיש מרוצים
(צילום: REUTERS/Yiannis Kourtoglou)
המיצג של מכבי חיפה בסמי עופר
(צילום: באדיבות ONE)
מי שכיכב אתמול אצל הירוקים הוא השוער שריף כיוף שעצר שני פנדלים (אחת מבעיטה חוזרת של הספרדים). בנוסף היו לו מספר הצלות מרשימות ששמרו על מכבי חיפה במשחק, עד שהשחקנים נפלו מהרגליים וספגו פעמיים. "היינו קרובים מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "אחרי חודש ללא כדורגל וללא אימונים סדירים - זה היה מעל ומעבר. הפנים קדימה לימים טובים יותר עבור עם ישראל ועבור הכדורגל שיחזור".
גורם בקבוצה הוסיף: "נתנו באמת הכל, זה היה משחק עם הרבה מאוד אמוציות, והגענו במצב לא פשוט בכלל". על שריף כיוף הוסיף: "כבר אין ויכוח אם הוא ראוי לעמוד בשער של מכבי חיפה, הוא היה מצוין באחד המשחקים הכי קשים שיכולים להיות. הוא התעלה מקצועית ומנטלית. אין ספק שהוא ראוי להיות השוער הראשון של מכבי חיפה".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
רק כמעט. שחקני מכבי חיפה בסיום המשחק אמש
(צילום: EPA/CHARA SAVVIDES)
3 צפייה בגלריה
כיוף
כיוף
כיוף. עצר שני פנדלים
(צילום: AP Photo/Petros Karadjias)
הירוקים ישובו ארצה היום, ללא השחקנים הזרים שישובו למדינותיהם, וימתינו לראות מתי ייקבע רשמית התאריך לחזרת הליגה (כרגע תאריך היעד הוא 25 בנובמבר), אז הזרים אמורים לחזור לארץ כדי להתחיל להתכונן לחזרה לשגרה.