בבית"ר ירושלים עוד חלמו כי אחרי הסיכום העקרוני מול דן ביטון הוא ישחק הערב (ראשון, 20:15) מול מכבי נתניה בטדי, אולם הקשר שהציב שתי דרישות מפתיעות בפגישה עם הבעלים ברק אברמוב, צפוי לחתום בסופו של דבר בהפועל באר-שבע.
אברמוב הסכים לשלם את שכרו של ביטון במכבי ת"א, ובכך לחרוג משמעותית מתקציב שכר השחקנים שהגדיר בתחילת העונה, שהוא נמוך מהעונה שעברה ועומד על 18 מיליוני שקל. אולם הקשר של מכבי ת"א דרש בפגישה האחרונה דרך נציגו שתי דרישות שטרפדו את המעבר: הראשונה, לקבל תשלום מלא על העונה, כלומר להוסיף לשלושת החודשים הראשונים של העונה שנפתחה ביוני האחרון מבחינת מכבי ת"א ושולמו לו על ידה, שגם בית"ר תשלם על החודשים שלא התאמן או שיחק בה.
1 צפייה בגלריה
מכבי ת"א מכבי חיפה גמר גביע הטוטו
מכבי ת"א מכבי חיפה גמר גביע הטוטו
ביטון (מימין). בדרך לבאר-שבע
(צילום: עוז מועלם)
הדרישה השנייה הייתה לחתום על חוזה לעונה אחת בלבד ללא אופציה, כמו שדרש אברמוב. ההצעה השנייה שלו הייתה לחתום על חוזה לשלוש שנים, גם פה אברמוב הטיל וטו. "זה לא הגיוני שאנחנו לא ניתן לו במה, ובעונה הבאה הוא יעשה מעבר ללא תמורה לקבוצה אחרת", אמרו בית"ר.
15 אלף אוהדי בית"ר צפויים להגיע הערב למשחק מול מכבי נתניה, אחרי ההפסד המפתיע לפני פגרת הנבחרת מול עירוני טבריה. מי שצפוי לחזור להרכב הוא ירדן שועה, שלא פתח במשחק האחרון. איסמעיליה סורו ישוב לסגל.