במכבי חיפה שופעים מחמאות לברק בכר לאחר הניצחון הקליל 0:2 על מכבי פתח תקווה. הירוקים הגיעו למשחק אתמול (ראשון) אחרי הזכייה בגביע הטוטו, אך ההפסד במחזור שעבר למכבי תל אביב עדיין לא יצא לשחקנים מהראש.
המאמן, שספג אש לאחר ההפסד לצהובים, זכה לשבחים במועדון. "ברק יודע להרים אותנו ממצבים לא פשוטים. אחרי ההפסד למכבי ת"א הוא הביא את גביע הטוטו והכין את הקבוצה נהדר למשחק מול מכבי פ"ת, ולא הותיר להם סיכוי. הוא הוכיח פעם נוספת מי המאמן מספר 1 בישראל", אמרו בחיפה.
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר. דואג לחלוקת כוחות
(צילום: גיל נחושתן)
לצד העובדה שבכר מתמודד עם פציעות רבות של שחקנים, המאמן שוב העמיד הרכב חזק ודואג גם לחלוקת כוחות, מאחר שהירוקים ימריאו מחר לברלין לקראת המשחק השני בשלב הבתים של הליגה האזורית ביום חמישי מול אוניון המקומית, ובראשון הבא מצפה להם משחק מול הפועל באר שבע בליגה.
בוגדן פלאניץ', מר ההגנה של הירוקים, הוכיח שוב כי מדובר בבלם מהרמות הגבוהות ביותר, ובחיפה מרוצים מאוד מהיכולת שלו. גם עומר אצילי ששוב כבש מוכיח עד כמה הוא האקס פקטור של הקבוצה. בחיפה מקווים שלאחר פגרת הנבחרות רוב הפצועים יחזרו, כשכרגע נטע לביא, ראיין סטריין, מוחמד אבו פאני ובן שהר מחוץ לסגל של בכר.