"מכבדים את מכבי חיפה, אבל מתרכזים בעצמנו": צפו באיביץ' מדבר לקראת משחק העונה
(צילום: ONE)
מכבי ת"א מתכוננת למשחק העונה בשבת מול מכבי חיפה. הצהובים מגיעים מהמקום הראשון בליגת העלו ויקוו להישאר שם גם בתום המחזור השישי, כאשר ניצחון על הירוקים יקנה לקבוצה של ולדימיר איביץ' יתרון של ארבע נקודות על פני האלופה.
הצהובים ערכו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המסקרן. המאמן ולדימיר איביץ' אמר על מכבי חיפה: "זו קבוצה טובה מאוד, סגל טוב, מאמן טוב. לכל קבוצה יש יתרונות ויש חסרונות. מבחינתי מה שהכי חשוב זה איך אנחנו נשחק ומה תהיה הגישה שלנו בהגנה ובהתקפה. יש לנו הרבה שחקנים שמחכי להזדמנות, וכולם יצטרכו להיות מרוכזים".
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
מכבד את מכבי חיפה. ולדימיר איביץ'
(צילום: יאיר שגיא)
על עומר אצילי: "הוא אחד השחקנים הטובים ביותר אצלהם, אבל אנחנו לא מתכוננים לשחקן אחד - אנחנו נערכים למשחק מול הקבוצה כולה, ונתמודד מול האיכות של היריבה כקבוצה". על ההכנות בזמן פגרת הנבחרות: "היינו מוכנים לפגרה הזו. אנחנו לא במאה אחוז יכולת עדיין, אבל זו רק תחילת העונה והתחלת העבודה שלנו על כל פרט במשחק".
2 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
"אנחנו עדיין לא במאה אחוז יכולת". איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
על דניאל פרץ: "אני אוהב לעבוד עם כישרונות צעירים. הוא אחד מהם. הוא אוהב לעבוד קשה וברמות האלה זה חשוב מאוד. אחרי המשחק הגדול שלו בנבחרת הצעירה צריך לרדת קצת לקרקע, אבל הוא כבר מוכן למשחק הבא".
קפטן מכבי ת"א שרן ייני התייחס להבדלים בין הקבוצה העונה לעונה שעברה: "אנחנו קבוצה מאורגנת יותר יש לנו תוכנית הרבה יותר טובה מה אנחנו הולכים לעשות אנחנו מכירים את היריבה יש לנו סגנונות שונים".
על המתח בין הקהלים של שתי הקבוצות: "כמו שאני רואה כדורגל זה בידור זה פאן, זה בסדר שיקניטו קצת אחד את השני אבל חשוב לשמור על זה בטעם טוב, ואני בטוח שיהיה משחק מהנה לכל הצדדים".