"אין הרבה מאמנים שעושים חמישה חילופים במשחק אירופי, אבל לי חשוב שכל אחד יקבל את האפשרות שלו לשחק. עשיתי את מלוא החילופים במשחקים שלי, חשוב לי לראות את כולם", מאמנה של מכבי ת"א, רובי קין הסביר אחרי הנצחון 0:3 על פטרוקוב בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האיזורית בבלומפילד את הגישה שלו כחלק מהיכרות השחקנים.
בשני המשחקים הרשמיים של מכבי ת"א עד כה היא עם 1:9, וכבר יכולה לחשוב על סיבוב המוקדמות השלישי אחרי שהביסה את סגנית אלופת מולדובה בקלות. מי שנכנס כמחליף שוב ג'ורג'ה יובאנוביץ' לחמש הדקות האחרונות, אחרי שדור תורג'מן נכנס כבר בדקה ה-70, מה שמצביע על מעמדו. שני הצדדים מעוניינים כי הסרבי יעזוב ואז את מקומו יתפוס איתמר שבירו שסיכם עקרונית במועדון בכפוף לעזיבת יובאנוביץ'.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ וג'ורג'ה יובאנוביץ'
דור פרץ וג'ורג'ה יובאנוביץ'
דור פרץ וג'ורג'ה יובאנוביץ'. הסרבי צפוי לעזוב
(צילום: טל שחר)
מי ששוב זכה לעיקר המחמאות ונראה שגם בגיל 36, העונה הזו תהיה בעיקר עליו, זה ערן זהבי, שכבש בתוך חמישה ימים ארבעה שערים. השער שכבש מול פטרוקוב היה אדיר, אחרי שעבר שני שחקנים ובעט לפינה הרחוקה של השוער.
"ניצחנו 0:3, זה תמיד טוב. חבל שלא כבשנו את השערים לפני. במחצית הראשונה לא הייתי מרוצה, לא היתה אינטנסיביות אחרי שהובלנו 0:1, היינו צריכים לכבוש עוד. אלה רגעים שצריך לנצל במשחקים, זה ככה גם במחצית השניה. אתה חייב לנצל זאת כי במשחקי חוץ תמיד יכול להיות קשה. אני שמח שכבשנו את השער השלישי. המשכנו להילחם ולדחוף קדימה. בסופו של דבר ניצחנו 0:3 ואנחנו מרוצים מכך", הסביר קין.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א רובי קין
מאמן מכבי ת"א רובי קין
רובי קין. מרוצה בסך הכל
(צילום: טל שחר)
"זאת לא היתה הופעה משכנעת, זאת כן הייתה הופעה טובה. אל תבינו אותי לא נכון, אי אפשר להיות ביקורתי מדי, הגענו מול קבוצה ששישחקה עם חמישה שחקני הגנה. אני חושב שהשחקנים מבינים שזה לא קל, כל משחק שונה וכל יריב קשה. בסופו של דבר אני מרוצה מספיק אבל בטוח שיש עוד הרבה מה להראות ולאן להשתפר", סיכם האירי.
היה זה הערב הראשון שלו מול 20 אלף אוהדים בצהוב בבלומפילד. "קיבלתי קבלת פנים חמה מכולם כבר כשהגעתי לכאן ואז הערב להגיע לכאן, קיבלו אותי מאוד מאוד יפה ואני מעריך את זה. אני חושב שהקהל היה נהדר, שמר אותנו במשחק, המשיך לשיר ואם אתה משחק בדרך מסויימת ובדרך בה האוהדים רוצים שתשחק הקהל יהיה מאחוריך וראיתי את זה הלילה. אנחנו חייבים לתת להם משהו להתלהב ממנו, היו רגעים שעשינו את זה".