מכבי חיפה עשתה הערב (שני) צעד גדול בדרך לאליפות עם ניצחון 1:3 על מכבי ת"א. הירוקים שמרו על פער של ארבע נקודות מהפועל באר-שבע השנייה, ויוכלו לזכות באליפות שלישית ברציפות אם ינצחו בשני את מכבי נתניה. גבי קניקובסקי עוד העלה את הצהובים ליתרון (14), אבל דולב חזיזה (38) דיא סבע (50) ועצמי של אנדרה ז'ראלדש (62) קבעו מהפך.
מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "מהשנייה הראשונה שיחקנו נהדר, הגענו למצבים. עלינו עם הרכב התקפי וניצחנו. משחק ענק שלנו במעמד גדול. כל הכבוד לשחקנים. לעומת השבוע שעבר מול באר-שבע, המשחק הזה מוסיף כבוד לכדורגל. נחגוג 24 שעות את הניצחון ונמשיך לעבוד. בהרכב כזה התקפי כנראה תספוג פעם אחת, אבל תכבוש לפחות פעמיים. אני לא יכול לדבר על העתיד שלי כרגע. הגיע לנו לנצח. כל השחקנים נתנו מאתיים אחוז. השחקנים תיפקדו תחת לחץ. הקבוצה הזאת לא נבהלת מפיגור, בכל פעם שהיינו צריכים נקודות לקחנו אותם".
3 צפייה בגלריה
דיא סבע וצ'רון שרי חוגגים
דיא סבע וצ'רון שרי חוגגים
סבע ושרי חוגגים
(צילום: ראובן כהן)
3 צפייה בגלריה
סבע והחברים חוגגים
סבע והחברים חוגגים
סבע והחברים חוגגים
(צילום: ראובן כהן)
3 צפייה בגלריה
אבו פאני וסבע
אבו פאני וסבע
אבו פאני וסבע
(צילום: ראובן כהן)
דיא סבע, שכבש כאמור את השער השני, הוסיף: "עשינו צעד משמעותי לקראת האליפות. ננסה לעשות את זה במשחק הבא. הפנים עכשיו למשחק נגד מכבי נתניה. הגעתי בשביל הרגעים האלה והאווירה הזאת. חזרתי לארץ כדי לזכות באליפות. באנו היום ולא חשבנו על ההפסד בשבוע שעבר. נחגוג בשבוע הבא בעזרת השם".
מנגד, מאמן מכבי ת"א אייטור קראנקה אמר: "אני לא חושב שהייתה טעות לפתוח עם חלוץ אחד. השחקנים נתנו הכל. אי אפשר להגיד שנכשלנו, נתנו הכל על המגרש. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות בעונה הבאה. הפנים שלי לעבר העתיד. אני נשאר במכבי ת"א בעונה הבאה".
שרן ייני הוסיף: "מכבי ת"א זה מועדון גדול ומפואר, העונה הזאת היא אכזבה. נצטרך לתקן בעונה הבאה. צריך לתקן הרבה דברים. בסוף העונה נדבר על הדברים שצריך לתקן. אם אני לא לוקח אליפות אז לא מעניין אותי מה קורה אצל אחרים. מגיע למכבי חיפה לזכות באליפות. כל הכבוד להם. הקהל יודע שאנחנו ניתן את כל מה שיש לנו. אנחנו צריכים יותר טובים יותר ואנחנו גם נהיה".