בית"ר ירושלים החליטה לממש את האופציה על החלוץ הניגרי פרד פריידי, שצפוי להפוך למשתכר הגבוה ביותר במועדון. על פי חזוהו של פריידי שהגיע כשחקן חופשי מהליגה הנורבגית, שכרו בעונה הקרובה יעמוד על 250 אלף דולר.
פריידי שהגיע בינואר האחרון למועדון אחרי שלא שיחק במשך מספר חודשים, מחזיק במניות רבות בזכייה של בית"ר ירושלים בגביע המדינה. כזכור, החלוץ כבש את שער הניצחון בחצי הגמר נגד מכבי ת"א ואת השער השני בגמר מול מכבי נתניה.
1 צפייה בגלריה
מכבי ת"א בית"ר ירושלים חצי גמר הגביע פרד פריידי
מכבי ת"א בית"ר ירושלים חצי גמר הגביע פרד פריידי
עמד בציפיות. פריידי
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר משוכנעים כי מדובר בחלוץ איכותי ועוצמתי יותר מאשר יון ניקואלסקו. ובכל מקרה נראה שהחלוץ המולדובי עשוי במקרה כזה לעזוב, כשסוכניו הבהירו כי יש לו מספר הצעות לקראת העונה הבאה.
"פריידי עומד להיות החלוץ הכי טוב בליגה הישראלית בעונה הבאה, רק בחודש האחרון הוא נכנס לכושר ורואים מה הוא עושה", אמרו בבית"ר. מי שלא ימשיך הוא הבלם סרגיי בורודין, שבקבוצה הוחלט לא לממש את האופציה מול קרסנודאר הרוסית.

גמר הגביע: ח"כ קטי שטרית דורשת דיון חירום

ביום שני הקרוב צפוי להתקיים דיון חירום בוועדת החינוך, התרבות והספורט בכנסת בעקבות אירועי גמר הגביע, בסופו פרצו אוהדים למגרש, כוחות האבטחה חילצו מהמקום את נשיא המדינה יצחק הרצוג, וטקס ההנפה בוטל. זאת בעקבות האפשרות שהגביע יישלל מבית"ר ירושלים לאחר ההליך המשמעתי נגדה.
בבקשה ששלחה חברת הכנסת קטי שטרית (ליכוד) ליו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט ח"כ יוסף טייב, נכתב: גמר הגביע היה תיאטרון של אבסורד עליו ניצחו ראשי ההתאחדות לכדורגל. במקום לקיים את הטקס מיד לאחר המשחק, ההתאחדות התמהמה. פריצה לדשא היא אומנם דבר לא מקובל אך הקמפיין לשלילת הגביע מבית"ר ירושלים בגין סעיפי תקנון הזויים אינו ספורטיבי. במידה וההתאחדות תפעל כך, אנו כמחוקקים נפעל לסגירתה ונקים גוף ספורטיבי שאיננו מוחזק על ידי עסקנים".