כתב אישום נגד הכדורגלן איציק זוהר, ששיחק בעברו בין השאר במכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, על תקיפת זוגתו ואיומים עליה, הוגש הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום ברמלה. בתיעוד מצולם של האירוע - המובא לפניכם - נראה זוהר מכה את בת זוגו, שאישרה את פרסום הסרטון.
תיעוד: איציק זוהר תוקף את בת זוגו
לפי כתב האישום, זוהר התגורר עם זוגתו בבניין באזור המרכז. לפני כחודש וחצי חזרו השניים מבילוי משותף אחר חצות, והתפתח ביניהם ויכוח שטיבו אינו ידוע. בכתב האישום צוין כי שחקן העבר בן ה-53, שהיה תחת השפעת אלכוהול, נכנס לבניין בעוד המתלוננת נותרה בחוץ.
2 צפייה בגלריה
כדורגלן העבר איציק זוהר
כדורגלן העבר איציק זוהר
מואשם בתקיפה. איציק זוהר
(צילום: אור גפן)
לאחר מכן, לפי כתב האישום, הוא "יצא מהבניין, אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, ומכוונו לעברה של המתלוננת, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. מיד ובסמוך לכך אחז הנאשם בחוזקה בשיערה והכניסה לתוך לובי הבניין. לאחר שנכנסו הנאשם והמתלוננת ללובי, התיישבה המתלוננת על הרצפה, בעוד השחקן התקרב אליה בצורה מאיימת. בהמשך הלך הנאשם לעבר מעלית הבניין כשהשניים ממשיכים להתווכח. או אז, שב הנאשם לכיוונה בעוד המתלוננת הולכת לאחור, ודחף אותה לעבר הקיר".
עוד נאמר בכתב האישום כי "במעשיו המתוארים לעיל תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין, וכן איים עליה בהתנהגותו שלא כדין על מנת להפחידה או להקניטה".
איציק זוהר מסר: "אין לי שום תגובה בנושא הזה".
2 צפייה בגלריה
עו"ד יניב שגב, פרקליטה של מ'
עו"ד יניב שגב, פרקליטה של מ'
עו"ד יניב שגב, פרקליטה של מ'
עורך דינה של מ' (בת הזוג לשעבר של זוהר), עו"ד יניב שגב: "בתום מערכת יחסים ארוכה, בני הזוג נפרדו זה מכבר וכל אחד פנה לדרכו והמשיך את חייו. מ', אשת עסקים מצליחה ומוערכת בתחומה בחרה משיקוליה היא, שלא להגיש תלונה במשטרה על אף אירוע לא פשוט כפי שמשתקף בסרטון. לנצפה יש הסבר שמתחיל קודם לקטע המשודר ואף לאחריו. דומה כי גורמים מסוימים לרבות במשטרה, בחרו לפגוע בזכויות היסוד שלה לרבות בפרטיותה וזאת בשל הרצון לקבלת כותרת בת דקה במדיות השונות ויש להצר על כך".
"הובטח לה על ידי המשטרה שהדבר לא יפורסם, לאחר שהתברר שהסרטון נלקח בעורמה מאיש האבטחה האחראי על מערכות הווידאו בבניין בו התגוררה".