קשיים בנוגע למעברו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן? בגרמניה מדווחים כי מכבי ת"א דורשת 7 מיליון אירו עבור השוער, אך אלופת הבונדסליגה לא ממהרת להסכים. על פי הדיווח, הבווארים מוכנים לשלם 5 מיליון אירו, אך הסכימו לכלול בעסקה גם בונוסים עתידיים וגם מיידיים. הצדדים עדיין מתקשים להגיע להסכמה, כאשר הקבוצה של תומאס טוכל דוחפת לסגור את העסקה בהקדם האפשרי.
כתב סקיי פלוריאן פלטנברג טוען כי דניאל פרץ נמצא בראש סדר העדיפויות של באיירן, שמחפשת שוער לאור העיכוב בחזרתו של מנואל נוייר, שנפצע בשנה שעברה בתאונת סקי. לצד זאת, טען פלטנברג כי אם לא תתקבל הסכמה בקרוב, הקבוצה של תומאס טוכל תבדוק אפשרויות נוספות לאיוש עמדת השוער השני.
1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
עדיין יש פערים בין מכבי ת"א לבאיירן. דניאל פרץ
(צילום: עוז מועלם)
פרץ מעוניין מאוד להגיע לבאיירן, והבהיר זאת לצהובים, שקיבלו עבורו הצעות מקבוצות אחרות. בקבוצה הגרמנית התייחסו ביומיים האחרונים לאפשרות שפרץ יגיע, כאשר המאמן תומאס טוכל שוחח עמו בטלפון ואמר לו כי הוא רואה אותו כשוער העתיד של המועדון.
גם מי שפותח כרגע בין הקורות של באיירן, סוון אולריך, התייחס לשוער הישראלי: "דניאל פרץ הוא השקעה טובה לעתיד, הוא שוער צעיר שיכול ללמוד הרבה דברים מהאימונים איתנו. מנואל נוייר ואני יכולים ללמד אותו כמה דברים, אנחנו נשמח כשהוא יהיה כאן".
פרץ עצמו כבר נפרד מאוהדי מכבי ת"א ביום חמישי האחרון בבלומפילד בתום משחק הקונפרנס ליג נגד א.א.ק לרנקה (0:1 למכבי ת"א, שעלתה לשלב הפלייאוף של המפעל). הערב (ראשון, 20:00) תשחק מכבי ת"א בחצי גמר גביע הטוטו נגד בני סכנין, כאשר תחילה רועי משפתי יועד לפתוח בשער של הצהובים אך בסופו של דבר פרץ הוא זה שיפתח בין הקורות.