"נלקחו הימורים קיצוניים מדי. מנהל מקצועי שהגיע מאימון קבוצת נערים, מאמן שאימן בעונה שעברה עוד בליגה ג' ועוזר מאמן שהפסיד העונה את כל משחקיו בהפועל מרמורק. הם צריכים להחזיק חדר הלבשה במתחם וולפסון". בהפועל ת"א, שהפסידה אתמול (שלישי) בפעם השנייה ברציפות מאז חזרת הליגה, הפעם 2:1 למ.ס אשדוד, חוששים מאוד.
בקיץ החליט יו"ר קבוצת הניהול, דיוויד מינצברג, למנות את חן סול, אנליסט המועדון, לתפקיד מנהל מחלקת הכדורגל. אחרי העזיבה של מייקל ולקאניס לאיאקס, סול לא רצה למנות מאמן ישראלי, ולכן הוקפץ עוזר המאמן בורחה למה, שהדריך את אינטר עליה ת"א מליגה ג' בעונה שעברה, לתפקיד. אליו התווסף לאחרונה דיוויד ברמן כעוזרו אחרי שעזב את מרמורק מליגה א'.
2 צפייה בגלריה
יהב גורפינקל
יהב גורפינקל
עוד הפסד. גורפינקל
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א בורחה למה
מאמן הפועל ת"א בורחה למה
סופג ביקורת. למה
(צילום: יאיר שגיא)
"האמריקאים רצו לחסוך בכסף ומינו שדרה מקצועית לא מתאימה", מחו שחקנים בקבוצה. גם ניהול המשחק של למה היה חלש מאוד, כשבדקות הסיום באשדוד - דווקא כשהקבוצה בפיגור - שיחקו שלושה בלמים.
מעבר לביקורת על ההחלטות המקצועיות במועדון, ישנה אחת נוספת כלפי שחקנים מרכזיים שלא מספקים כל-כך את הסחורה. "עומרי אלטמן ואלן אוז'בולט חלשים מאוד ולא הגיעו העונה. אצל הישאם לאיוס הכל רעש וצלצולים. גם הזרים חלשים, ככה נהיה בתחתית עד הסוף", הודו במועדון, שינסה להשיג ניצחון בשבת נגד הפועל חדרה.