במכבי ת"א ממתינים לפסיקת פיפ"א בנוגע לשגיב יחזקאל, שביקש להתשחרר מהחוזה באינטליהספור הטורקית. יחזקאל, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, כבר סיכם אצל האלופה הישראלית וישתכר למעלה מחצי מיליון אירו.
בחמישי שעבר נערך הדיון במשרדי פיפ"א בתביעתו של יחזקאל, שהוגשה על ידי עו"ד רועי רוזן, בכדי לקבל שחרור מיידי ופיצוי בעבור השכר שאמור היה לקבל בשלוש השנים הקרובות באנטליהספור, אולם עד כה לא נשלחה ההחלטה. מה שמעכב את חתימתו בקריית-שלום ויציאתו למחנה האימונים בפולין.
2 צפייה בגלריה
מילסון
מילסון
עדיין תחת חוזה במכבי ת"א. מילסון
(צילום: עוז מועלם)
במכבי עדיין מפצירים בקשר האנגולי, פליסיו מילסון, המחזיק בחוזה לעוד שלוש שנים וסירב להגיע למחנה האימונים של הקבוצה, לחזור בו מהחלטתו.
במועדון עדיין לא החליטו האם לשלוח לו התרעה לקראת תביעה ומנסים לפתור את הסוגיה. אולם אם לא יקבלו את תג המחיר אליו מכוונים מקבוצה בחו"ל - כ-8 מיליון אירו - ומילסון לא יתייצב במחנה האימונים, הצהובים יתבעו אותו במוסדות פיפ"א.
2 צפייה בגלריה
ז'רקו לאזטיץ'
ז'רקו לאזטיץ'
מכבי עדיין עם זר אחד בלבד. לאזטיץ'
(צילום: Alex Grimm/Getty Images)
אחרי ההשאלה של קיקו בונדוסו לריו אבה, מכבי למעשה נשארה כרגע עם זר אחד בלבד, שגם הוא לא בתוכניות שלה, הנרי אדו וכל זאת כשנשארו שבועיים וחצי בלבד לפני משחקה הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול סטיאווה בוקרשט.
במועדון בוחנים את צירופו של הקשר האחורי מהנבחרת הצעירה של מאלי, איסוף סיסוקו, ששיחק בעונה שעברה בבורדו מליגת המשנה בצרפת.