קצת פחות משבועיים לאחר שנפרד מאוהדי מכבי חיפה במחזור הסיום של העונה בליגת העל, סגנית האלופה הודיעה רשמית על עזיבתו של שחקן ההתקפה בן ה-19, שצפוי לחתום באוניון סן ז'ילואז הבלגית.
מועדון כדורגל מכבי חיפה אומר תודה ומאחל המון בהצלחה לשחקן הבית שלנו, ענאן חלאילי. ענאן גדל במחלקת הנוער של המועדון מגיל 8. העונה הוא קפץ לקבוצה הבוגרת והיה חלק משמעותי מהעונה כולה, כשבמקביל תפס מקום של קבע בהרכב נבחרת ישראל. אנו ומאות אלפי אוהדי מכבי חיפה מאחלים לך המון בהצלחה, שתייצג את המועדון הירוק בכבוד ותזכור שתמיד יש לך לאן לחזור".
1 צפייה בגלריה
חלאילי
חלאילי
"תמיד יש לך לאן לחזור". חלאילי
(צילום: עוז מועלם)
חלאילי הוביל את קבוצת הנוער של מכבי חיפה לאליפות בעונת 2021/22, במהלכה גם ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של המועדון במשחק רבע גמר גביע המדינה נגד הפועל חדרה. בעונה שעברה הוא רשם 52 הופעות בכל המסגרות בהן כבש 15 שערים.
"אני מבטיח לשאת את שם המועדון בגאווה", כתב השחקן בפוסט פרידה בחשבון האינסטגרם שלו, לפני שיטוס לחתום רשמית במועדון החדש שלו. "אני מעלה את המילים האלה ברגשות מעורבים של שמחה והתרגשות יחד עם עצב של פרידה. אני רוצה להודות למועדון הכדורגל מכבי חיפה. היה לי הכבוד והזכות להיות חלק מהמועדון המופלא הזה, שליווה אותי לאורך השנים ותרם רבות להתפתחותי המקצועית והאישית".
קינדה: "הזדמנות טובה לכל שחקן שנמצא פה"
(ONE)