לא כך רצתה מכבי חיפה לפתוח את העונה בליגת העל, במשחק חלש שהסתיים בתיקו ללא שערים מול הפועל חדרה. אם לומר את האמת, לא הגיע לירוקים לנצח.
האלופה, שרק ביום חמישי האחרון דרסה את נפטצ'י באקו בפלייאוף הליגה האזורית, נראתה רע מאוד, כאשר חסרונם של דולב חזיזה ומוחמד אבו פאני הורגש. חיפה הגיעה למצבים, אבל הובכה בהגנה כאשר ג'וש כהן הציל אותה כמה פעמים.
2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ' וגוסטבו מרמנטיני
בוגדן פלאניץ' וגוסטבו מרמנטיני
פלאניץ'. חיפה אמנם לא ספגה, אבל גם לא ניצחה
(צילום: יאיר שגיא)
ברק בכר, כמו כל אנשי הצוות המקצועי והשחקנים, נראו מאוכזבים מאוד בסיום בעיקר מהתוצאה. נכון שמדובר רק במחזור הראשון של העונה, אך אסור לאלופה להיראות כך אם היא רוצה לשמור על התואר. "נראינו כמו הצל של עצמנו, יש משחקים כאלה שכלום לא הולך וגם מול שער ריק אתה מחמיץ, לא קרה כלום, נדע להתרומם ולהגיע מוכנים למשחק הבא", אמר שחקן בקבוצה.
אם יש משהו שמציק לראשי המועדון בשבועות האחרונים זו הסאגה מול אבו פאני. הקשר, שנמצא בכושר נהדר, עובד טוב באימונים ומתנהג כמקצוען, אבל לא הגיע להבנות עם ראשי הקבוצה על הארכת החוזה שלו שמסתיים בתום העונה. למרות הרצון הדדי להגיע לסיכום, הירוקים החליטו שהוא לא ייכלל בסגל למשחק אתמול, ונראה כי אין מנוס לקבל החלטה למכור אותו כעת או להגיע לעמק השווה איתו על הסכומים בהם הוא מעוניין. "כל צד אמור לתת מעצמו על מנת לפתור את זה, ככה אי אפשר להמשיך, צריך לחתוך את העניינים", אמרו בחיפה.
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני חוגג
מוחמד אבו פאני חוגג
אבו פאני. זה כבר לא מצחיק
(צילום: עוז מועלם)
בנושא אחר, השוער רועי משפתי אמור לחתום במועדון ולהחליף את איתמר ישראלי שמחפש קבוצה. בחיפה עוד לא ירדו ממאוויס צ'יבוטה באופן סופי.