הוסר אחד המכשולים בדרך להעברתה של בית"ר ירושלים ממשה חוגג לברק אברמוב: כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, משה דמאיו סגר רשמית על רכישתה של בני יהודה מאברמוב, שהיה בעלי המועדון בשש השנים האחרונות, תקופה שכללה שתי זכיות בגביע וגם ירידה לליגה הלאומית.
היחסים בין אברמוב לדמאיו קרירים, ולמעט פגישה אחת כל ההתנהלות ביניהם הייתה דרך צד שלישי, עד שאתמול בערב נסגרה העסקה והיום, כאמור, נחתמה רשמית. דמאיו שימש במשך 13 שנה כמנכ"ל בני יהודה, ובחלק מהתקופה גם כבעלים, עד שהעביר אותה לאברמוב.
1 צפייה בגלריה
משה דמאיו
משה דמאיו
משה דמאיו. בדרך חזרה לשכונה
(צילום: ראובן שוורץ)
קבוצת דמאיו תהיה אחראית על כיסוי חובות המועדון, שנעים בין 3 מיליון שקל לדברי אברמוב או 5 מיליון כפי שטען דמאיו. על מנת לזרז את הליך הרכישה של בית"ר, אברמוב הסכים לשלם 750 אלף שקל כחלק מכיסוי החובות, לא יקבל החזר הלוואת בעלים בסך 1.8 מיליון שקל אם הקבוצה תעלה לליגת העל בשלוש השנים הקרובות, וגם מיליון השקלים שבני יהודה תקבל כזכויות שידור וחסות מהמינהלת יישארו במועדון.
שלשום אברמוב כבר הודיע לחוגג כי החליט לרדת מעסקת בית"ר, בשל ההתנהלות מול המשטרה, אבל הוא חזר בו אחרי מסע שכנועים. כעת נעשים ניסיונות להגיע להסדר עם המשטרה, שדורשת ערבויות משלה.
פורסם לראשונה: 07:00, 29.07.22