לראשונה מאז דצמבר 2017 תארח הערב (ה', 22:00) הפועל באר-שבע באצטדיון טוטו-טרנר משחק בשלב בתים אירופי, כשתארח את ויאריאל במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של הקונפרנס ליג.
באר-שבע אומנם העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית לפני כשנתיים, אז אז היא אירחה את המשחקים באצטדיון המושבה בשל החלפת הגג בטוטו-טרנר. כמו כן, בשל הקורונה נערכו אז המשחקים ללא קהל.
3 צפייה בגלריה
אסטריט סלמאני שחקן הפועל באר שבע
אסטריט סלמאני שחקן הפועל באר שבע
פותח בחוד. אסטריט סלמאני
(צילום: דניאל כהן)
אליניב ברדה בחר לעלות עם אסטריט סלמאני ויוג'ין אנסה בהרכב, כאשר גם רמזי ספורי שב להרכב לאחר שהיה מורחק במשחק הליגה האחרון של הקבוצה מבירת הנגב מול הפועל ת"א. תומר חמד ושאפי סולימנוב ממתינים על ספסל המארחת. בצד השני, מאמן ויאריאל אונאי אמרי עלה עם חוסה לואיס מוראלס וירמי פינו בחוד.
הרכב הפועל באר-שבע: עומרי גלזר, אור דדיה, איאד אבו עביד, איתן טיבי, מיגל ויטור, הלדר לופס, מריאנו באריירו, עדן שמיר, רמזי ספורי, יוג'ין אנסה, אסטריט סלמאני.
הרכב ויאריאל: פיליפ יורגנסן, אדריאן דה לא פואנטה, עייסא מנדי, חורחה קואנקה, יוהאן מוחיקה, פרנסיס קוקלן, מאנו מורלאנס, אלכס באנה, סמואל צ'וקווזה, ירמי פינו, חוסה לואיס מוראלס.
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע
חוזרים לאצטדיון הביתי בשלב בתים אירופי. אוהדי ב"ש
(צילום: עוז מועלם)
כמו לפני משחקי שלב בתים בשאר המפעלים של אופ"א, גם אצטדיון טוטו-טרנר כבר ממותג עם סמלי הקונפרנס ליג. אתמול אחר הצהריים גם נערכה חזרה גנרלית לטקס עליית השחקנים לכר הדשא כשברקע צלילי המנון המפעל שמשותף הן לליגה האירופית והן לקונפרנס ליג. צוות שיפוט סקוטי, בראשותו של וויליאם קולום, ינהל את ההתמודדות.
האווירה באימון הקבוצה אתמול הייתה חיובית מאוד. בתחילת האימון נערכה קבלת פנים לבלם הצעיר החדש, אור בלוריאן, שהשלים אתמול את מעברו ממכבי פתח תקווה. בלוריאן כמובן לא רשום למשחקי שלב הבתים של הקונפרנס ליג, כמו גם רועי גורדנה ואנדראה מרטינש.
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
משחק מסקרן. ברדה
(צילום: עוז מועלם)
מי שגם לא ערכו אתמול אימון בדשא של טוטו-טרנר הם שחקני ויאריאל, שהחליטו כלל לא להתאמן בארץ ואף לא ללון בבירת הנגב, אלא במרכז הארץ. הם יגיעו ישירות מהמלון למשחק ולאחר מכן ייסעו ישירות לשדה התעופה.
במועדון קיימת אכזבה מסוימת מכך שכמה שעול לפני המשחק קצת פחות מ-13 אלף אוהדים הבטיחו את הגעת למשחק והאצטדיון לא יהיה מלא. 10,000 רכשו מנויים לשלושת משחקי הבית של הקבוצה בשלב הבתים. עם הספרדים יגיעו מספר אוהדים בודדים בלבד.
פורסם לראשונה: 17:10, 15.09.22