בכר: "לנטע יש מחויבות כלפיי המועדון"
(בכר: לנטע יש מחויבות כלפיי המועדון)
מכבי חיפה דחתה הצעה בגובה של מיליון אירו על דולב חזיזה - כך דווח בתקשורת הסרבית. "חזיזה משך את תשומת ליבה של פרטיזן כבר בקיץ, כשמכבי חיפה הדיחה את הכוכב האדום במוקדמות ליגת האלופות", נכתב ב"טלגרף" הסרבי. "מדובר בקשר נהדר, שהיה מעורב בכל שלושת השערים של מכבי חיפה במשחק מול הכוכב האדום בסמי עופר".
על-פי מספר דיווחים בסרביה, המנהל הספורטיבי של פרטיזן, איביצ'ה קארלי, רצה מאוד את חזיזה, אולם קיבל סירוב מוחלט מהירוקים. באחד הפרסומים אף נטען כי השחקן היה יכול להכפיל את שכרו, מה שלבסוף כאמור לא יקרה.
2 צפייה בגלריה
חזיזה
חזיזה
מבוקש בבלגרד. חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
יש לציין כי חזיזה מחזיק בחוזה במכבי חיפה עד סוף העונה הבאה, וגם לאחר המשחק מול סקציה נס ציונה סיפר כי הוא אינו מעוניין לעזוב את האלופה.
אגב, אוהדי חיפה גרמו אתמול לחזיזה, שהצטיין אתמול ב-0:2 - הניצחון העשירי ברציפות שהחזיר את פער 6 הנקודות בפסגת ליגת העל, להוריד את הנעליים בסיום המשחק בזמן החגיגות. הסיבה? האוהדים לא אהבו את הנעליים הצהובות שלו. הוא התנצל, הוריד את הנעליים וחגג יחף.
2 צפייה בגלריה
אצילי וחזיזה
אצילי וחזיזה
חזיזה ואצילי חוגגים את השער השני של הירוקים, אתמול מול נס ציונה
(צילום: עוז מועלם)
בעניין אחר: בקבוצה מרוצים מאוד מסאן מנחם שנראה טוב אתמול ואמור לקבל את הקרדיט בהרכב בעקבות הפציעה של פייר קורנו. גם בסאם זערורה, שהוחזר מעפולה, שותף ונראה נרגש מקבלת הפנים לה זכה מהקהל הירוק.
יחד עם זאת, במכבי חיפה מבינים שהיכולת חייבת להשתפר, ובקבוצה אמרו: "קודם כל מה שחשוב זה הניצחון, אבל הדרך חשובה לנו לא פחות. אנחנו חייבים להשתפר אבל צריך להזכיר שיש לנו הרבה מאוד פצועים והדבר פוגע בנו. צפוי לנו משחק קשה מול הפועל ירושלים ונהיה חייבים לבוא הרבה יותר מוכנים".