האם מכבי חיפה בדרך לחיזוק נוסף? אחרי שהחתימה הערב (ראשון) את קסנדר סברינה ההולנדי לשלוש שנים, הירוקים מוכנים להפעיל את סעיף השחרור של מתיאס נהואל הארגנטינאי המשחק בשלונסק ורוצלאב ועומד על לא פחות מ-2.5 מיליון אירו.
אם אכן הקבוצה של ברק בכר תשלים את המהלך, היא תשבור את סכום השיא ששילם המועדון עבור שחקן שעומד על 1.6 מיליון אירו, אותם שילמה בזמנו לגנגאן הצרפתית על פרנצדי פיירו - שנמכר בשבוע שעבר לא.א.ק אתונה.
1 צפייה בגלריה
מתיאס נהואל במדי ויאריאל
מתיאס נהואל במדי ויאריאל
מתיאס נהואל במדי ויאריאל
(David Rogers/Getty Images)
כבר זמן רב שמכבי חיפה מנסה לשים את ידיה על נהואל, אך הסכומים הגבוהים שדורשת עבורו שלונסק הפילו בכל פעם את העסקה. סגנית האלופה הישראלית הייתה מוכנה עד כה לשלם סביב מיליון אירו עבור שחקן הכנף בן ה-27, אך כעת עם התקרב מועד חלון ההעברות ביום רביעי הקרוב.
מתיאס נהואל נולד בארגנטינה אך עבר בגיל צעיר לספרד, השתקע שם וקיבל אזרחות ספרדית. הוא שיחק במחלקת הנוער של ויאריאל - במדיה עלה לבוגרים. הוא שיחק בקבוצות המילואים של הצוללת הצהובה עד שב-2014 ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הראשית. הוא שיחק לאחר מכן כמושאל בבטיס וב-2018 עבר לאולימפיאקוס, שמיד השאילה אותו לדפורטיבו לה קורוניה מליגת המשנה בספרד.
ב-2022 הוא מצא סוף-סוף את מקומו כשחתם בשלונסק ורוצלאב. בשנתיים בהן שיחק בקבוצה הפולנית הוא כבש 12 שערי ליגה ב-57 הופעות. בנוסף יש לו 11 הופעות בנבחרת ספרד עד גיל 19 ועוד שתיים במדי הנבחרת עד גיל 21.