נבחרת ישראל תפתח הערב (שישי, 21:45) בדברצן את הופעותיה בדרג הבכיר של ליגת האומות, כשתשחק בהונגריה מול בלגיה, שמטעמי ביטחון העדיפה לארח את המפגש מול הכחולים-לבנים במדינה ניטרלית וללא קהל.
רן בן שמעון הגיע למספר החלטות עוד לפני שנכנס לתפקיד המאמן הלאומי, ביניהן לשחק עם שלושה בלמים, לא לזמן את ערן זהבי ולהעניק את עמדת המגן השמאלי לדני גרופר - ומסתמן כי הערב הוא יממש אותן.
1 צפייה בגלריה
יחזקאל
יחזקאל
צפוי לפתוח על חשבון הקפטן. יחזקאל
(צילום: עוז מועלם)
בן שמעון: "באים להציג כדורגל חיובי"
(ONE)
שוער הפועל חיפה יואב ג'רפי יוצב בין הקורות להופעה רשמית ראשונה במדים הלאומיים, זאת מאחר שהשוערים הבכירים עומרי גלזר ודניאל פרץ פצועים.
לפי תרגול ההרכב באימונים, בן שמעון צפוי להפתיע ולספסל את הקפטן אלי דסה, כשמי שיתפוס את מקומו באגף ימין של ההגנה הוא שגיב יחזקאל. גרופר ישחק באגף שמאל, ובהיעדרו של שון גולדברג הפצוע, שלושת הבלמים יהיו הקשר עומרי גאנדלמן - שמצטיין בפתיחת העונה בגנט הבלגית - רז שלמה ועידן נחמיאס.
בקישור נראה שמוחמד אבו פאני מועדף על פני דור פרץ ויפתח לצד נטע לביא, כשמעליהם ישחק כמובן אוסקר גלוך. בהתקפה יוצבו יחדיו מנור סולומון (שצפוי לקבל את סרט הקפטן) וענאן חלאילי, מה שמעיד על חוסר ההערכה של בן שמעון כלפי החלוצים הטבעיים שזומנו - דין דוד, דור תורג'מן ותאי בריבו.