חיזוק מרשים בדרך להפועל באר-שבע: אניס קוקאז', שחקן נבחרת אלבניה והקשר אחורי של פנאתינייקוס, נמצא על הכוונת של המועדון מבירת הנגב - כך נודע ל-ynet.
השחקן (25) לא נמצא בתוכניות של מועדון הפאר היווני, ובקבוצה של רן קוז'וך החלו במגעים לצרף אותו לסגל הקבוצה, שתפתח את העונה בליגת העל מחר (שני, 20:00) נגד העולה החדשה, עירוני קריית שמונה, במשחק שיתקיים באצטדיון בנתניה.
1 צפייה בגלריה
אניס קוקאז'
אניס קוקאז'
אניס קוקאז' (מימין) במדי אלבניה נגד אנגליה
(צילום: Laurence Griffiths/Getty Images)
בתקשורת ביוון פרסמו גם הם על המגעים בין הצדדים. על פי הפרסום, השחקן היה קרוב למעבר למאריבור הסלובנית, אך פנאתינייקוס דרשה עבורו 1.5 מיליון אירו, מה שמנע את המעבר. כעת, באר-שבע נכנסה לתמונה והציעה להשאיל אותו עם אופציה לרכישה בתום העונה. היוונים לא התלהבו מהרעיון והמשא ומתן בין הצדדים נמשך.
קוקאז' התחיל את הקריירה בלאצ'י האלבנית, שהתמודדה נגד הפועל באר-שבע באירופה, אך הוא עזב לפני כן ללוקומוטיב זאגרב הקרואטית, וממנה עבר ליוון. בין באר-שבע לפנאתיינקוס קיימת מערכת יחסים טובה. בשנת 2023 נערכו שני משחקי אימון בין הקבוצות, אחד בטרום העונה ביוון ואחד נוסף בבקפריסין. במשחק הראשון שותף השחקן בשורות היוונים, כשנכנס עם תחילת המחצית השנייה.
לבאר-שבע יש כרגע שישה זרים, אך היא עשויה להיפרד בקרוב מאוד מאחד מהם. ארתור שושנאצ'ב החלוץ הקזחי הוא המועמד המרכזי לעזוב. אנטוניו ספר ודיינר קיניונס, שמאוכזבים ממעמדם תחת המאמן קוז'וך, עשויים לעזוב אף הם. אגב, קיניונס איחר היום לאימון ולכן לא נכלל בסגל למשחק מחר.