מכבי ת"א תנסה להמשיך לעשות את הניתוק בין התוצאות בליגה האירופית (אפס נקודות מתשע אפשריות) לבין מה שקורה בליגה (19 מ-21). אחרי שניצחה 0:2 מכבי חיפה במשחק העונה בטדי, הערב (20:00) היא שוב תגיע לאצטדיון שבבירה, הפעם על מנת להתארח אצל בית"ר ירושלים הלוהטת.
המאמן ז'רקו לזאטיץ' מתכנן מספר שינויים בהרכב, כולל שילובם של שני שחקנים שחזרו מפציעות בהפסד לסוסיאדד - דור תורג'מן, שעלה מהספסל מול הקבוצה הספרדית וכבש שער מצמק שלא הספיק, ושגיב יחזקאל, שישחק עם מסכה על פניו.
3 צפייה בגלריה
תורג'מן
תורג'מן
חזר מול סוסיאדד וכבש. תורג'מן חוגג עם החברים
(צילום: REUTERS/Marko Djurica)
נראה שלאזטיץ' מעדיף לפתוח עם הנרי אדו בצד שמאל של ההתקפה, כאשר אושר דוידה ישוב לכנף ימין, ובקישור האחורי ישנה התלבטות בין יוסוף סיסוקו ליוריס ואן אוברים. אופיר דוידזאדה, שהמאמן הסרבי מרוצה מאוד מהיכולת, ימשיך בעמדת המגן השמאלי.
"בית"ר קבוצה טובה מאוד, זו אחת הקבוצות בליגה שתמיד רוצה לשחק עם הכדור", החמיא לזאטיץ' ליריבה. "מגיעות מחמאות למאמן שלה שמכיר טוב מאוד את המועדון. הם אתגר גדול בליגה, הם במומנטום, משחקים באיצטדיון שלהם, אבל נהיה שם כדי להילחם ולנסות להמשיך את התוצאות הטובות בליגה".
3 צפייה בגלריה
לאזטיץ'
לאזטיץ'
החמיא ליצחקי. לאזטיץ'
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
על האם ניצחון עשוי להבהיר שמכבי ת"א היא הטובה ביותר בליגה: "זה רק המחזור השמיני, אני לא בטוח שנוכל לקבוע דברים אחרי שמונה משחקים. זה משחק חשוב כמו המשחקים הקודמים וכמו המשחק הבא נגד קריית-שמונה. ברור שזה אתגר לשחק נגד בית"ר בירושלים אבל אנחנו מתכוננים אותו דבר. אנחנו רוצים לנצח אבל נראה, זה תלוי גם ביריבה. נקווה למשחק טוב, שהאוהדים יתמכו בנו וננסה לעשות את הטוב ביותר שלנו".
גם יחזקאל השתתף במסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת המשחק, ודיבר על מה שעבר בטורקיה לפני שהצטרף הקיץ למכבי ת"א: "עברתי תקופה לא פשוטה. הייתי חצי שנה בבית בתקופה, אבל התחזקתי בתקופה הזו והבנתי המון דברים על עצמי. אני שמח שאני כאן עכשיו וחזרתי לדשא".
3 צפייה בגלריה
ליוואי רנדולף
ליוואי רנדולף
יחזקאל עם המסכה מול סוסיאדד
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
"למדתי שכדורגל בשבילי זה הכל, הערכתי את הכדורגל פי שתיים ממה שהיה לפני", סיפר יחזקאל. "אי ודאות, אתה בבית, אתה מצפה למשהו שלא קורה. חיכיתי וחיכיתי והבנתי שבסוף דברים טובים קורים. הייתי שחקן חופשי, חתמתי במכבי, זה מועדון שהוא כמו בית בשבילי ואני שמח שזה עבר על הצד הטוב ביותר".
על ההסתגלות למסיכה עימה הוא משחק: "באימון הראשון היה טיפה מוזר אבל מאימון לאימון התחלתי להתרגל ולהרגיש טוב יותר איתה".