מכבי חיפה ניצחה אתמול (שני) 1:3 את בני סכנין והפער ממכבי ת"א בפסגה נותר על ארבע נקודות. הירוקים הגיעו למשחק ללא סוללת פצועים ולמרות זאת שלטו ללא עוררין במשחק והניצחון לא הוטל בספק.
בכר, כאמור, נאלץ להתמודד עם לא מעט פציעות והירוקים חסרו את נטע לביא, דילן בטובינסיקה, ג'וש כהן, דולב חזיזה, מחמוד ג'אבר, דניאל סונדרגן ואפילו צ'ארון שרי, שלא פתח בהרכב עקב פציעה שסחב איתו. למרות זאת, המחליפים של ברק בכר עשו את העבודה והשיגו ניצחון חשוב.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
הסתדרו למרות חיסורים רבים
(צילום: גילי נחושתן)
"כל משחק בליגת העל קשה. סכנין קבוצה חזקה ואיכותית והיה לנו חשוב לחזור לליגה אחרי פגרה ארוכה ולנצח. המחליפים עשו עבודה טובה ונתנו הרבה חומר למחשבה לברק, סימנו עוד וי וזה מה שחשוב. כשכל הפצועים יחזרו, זה ייראה הרבה יותר טוב ללא ספק", אמר גורם בקבוצה. מוחמד אבו פאני, שבישל שני שערים והצטיין, זכה לשבחים על יכולתו וללא ספק יש לו חלק חשוב ברצף המרשים של מכבי חיפה, שעומד על שבעה ניצחונות ליגה ונותן לבכר פער מבטיח בפסגה.
אחרי שהירוקים הגיעו לסיכום עם לא מעט שחקנים בכירים על הארכת חוזה, במועדון מבינים שברק בכר מחוזר על ידי לא מעט מועדונים באירופה וסוכנו דודו דהאן מחפש עבורו את האופציה הטובה ביותר. בכר מחזיק בחוזה לעונה הבאה בירוק, אך בקבוצה מבינים שאם תגיע הצעה מפתה שתקדם אותו, יעקב שחר לא יעמוד בדרכו. עם זאת, חוזה משודרג עם סעיף יציאה משמעותי עומד בראש סדר העדיפויות של הירוקים כרגע. המטרה היא ברורה: לראות את המאמן מביא אליפות שלישית ועומד על הקווים גם בעונה הבאה.
הקהל של מכבי חיפה שוב דאג לתצוגה גדולה. לא משנה לאוהדים בירוק אם זה משחק ליגה מול סכנין או משחק חסר חשיבות, הם ממלאים את היציעים פעם אחר פעם ואמש מעל ל-27 אלף אוהדים בירוק הוכיחו שלקבוצה הטובה בליגה יש את הקהל הגדול בליגה.