המשטרה עצרה לפני כשבועיים שחקן כדורגל בליגה הלאומית בחשד לסחר בסמים. החשוד נעצר לפני 11 ימים יחד עם מקורב אליו, ומאז נמצא במעצר. בתחילת השנה עוד הספיק להופיע במספר משחקים עם קבוצתו במסגרת גביע הטוטו.
על פי הפרטים שידועים עד כה עולה כי לפני מספר ימים הצליחו בלשי המשטרה לאתר דירת מסתור באזור הצפון בו פעלה מעבדת הידרו לייצור מריחואנה. במהלך החקירה עלה כי השחקן סחר עם אחרים בסמים, ובידי המשטרה ראיות לכך.
1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
היום, אחרי הארכת מעצר רביעית, הצהיר נציג המשטרה בדיון כי בידיהם ראיות לעסקת סמים אחת לפחות, וחשד לעוד כמה. בא כוחו של החשוד ביקש לשחרר אותו למעצר חלופי, אולם במשטרה סירבו לכך. לדברי עורך הדין, מדובר בשחקן ללא עבר פלילי וניתן לשחררו למעצר חלופי.
אלא שבית המשפט לא התרשם מטענות בא כוחות של החשוד, ובייחוד לאור העובדה כי השחקן שמר על זכות השתיקה בחקירות שלו. "חומר החקירה מקיים חשד סביר לכך שהחשוד סחר בסמים. מעבר לכך קיים חשד ממשי לקשר לפשע עם אחרים וקיום עבירות סמים חמורות. עוד קבע בית המשפט ש"יצוין כי החשוד בחר בזכות השתיקה ברוב רובה של החקירה, ולא נתן הסבר שיש לו להפריך את החשדות". בסופו של דבר האריך בית משפט השלום בנצרת את מעצרו עד ליום חמישי.
הקבוצה אליה שייך השחקן מסרה: "מדובר בשחקן שלא נמצא כבר מספר חודשים בפעילות הקבוצה. מדובר באירוע פלילי ואנו ניתן יד למשטרת ישראל לעשות את העבודה שלה ונמתין לממצאים".
עוד הוסיפו בקבוצה: "השחקן נפצע בתחילת חודש אוגוסט, ובעצם גמר את העונה ולא היה במסגרת הקבוצה עד כה. שמענו את מספר ימי המעצר והופתענו מאוד, לא ידענו דבר. מעולם לא חשדנו ושוב נמתין לפסיקת בית המשפט ומשטרת ישראל".