קבוצת כדורגל הנשים של הפועל רעננה, שבעונה החולפת זכתה באליפות הליגה הלאומית ועלתה לליגת העל, הודיעה בשבוע שעבר כי החליטה להחתים את סביטרה בהנדרי, המכונה "סמבה", כוכבת כדורגל נפאלית. זוהי הפעם הראשונה אי פעם ששחקנית נפאלית משחקת בליגה באירופה והדבר מכה גלים בכל רחבי המדינה האסיאתית.
בהנדרי, בת 27, שחקנית מובילה בנבחרת נפאל ומוכרת בכלל באזור דרום אסיה, הבקיעה במדי הנבחרת המקומית 42 שערים עד כה ונחשבת לכישרון עצום. פוסט הפייסבוק שפרסמה הפועל רעננה בנוגע לצירופה של השחקנית זכה ליותר מ-800 תגובות ואלפי צפיות, בו הביעו רבים מנפאל גאווה עצומה על המהלך המוצלח.
1 צפייה בגלריה
סביטרה בהנדרי מתקבלת בשגרירות ישראל בנאפל
סביטרה בהנדרי מתקבלת בשגרירות ישראל בנאפל
בהנדרי מתקבלת בשגרירות ישראל בנפאל
(צילום: שגרירות ישראל בנפאל)
בין התגובות הרבות כותב סוראג' בשאייל: "תודה לך הפועל רעננה על שבחרתם את השחקנית הטובה ביותר, אתם חלק מהמשפחה", גולש נוסף השווה בין "סמבה" לבין כריסטיאנו רונאלדו וציין כי היא מישהי "שהולכת בעקבותיו להיות הגדולה ביותר בכל הזמנים", תגובות נוספות שזרו בין דגלי ישראל ונפאל באיחולי הצלחה לקבוצה ולשחקנית.
החתימה בקבוצה הישראלית לא נעלמה מעיניי שגרירות ישראל בקטמנדו ושגריר ישראל במדינה, חנן גודר שהזמין את הכוכבת לנציגות כדי לברך אותה אישית ולאחל לה בהצלחה לקראת המעבר לארץ.