אחרי יום דרמטי, שכלל חילופי האשמות בין אלונה ברקת להתאחדות לכדורגל ודחיית הדיון בעניין הקטטה בטוטו-טרנר בין שחקני מכבי חיפה לשחקני הפועל באר-שבע לשבוע הבא, בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ביטל את הרחקתם של יוג'ין אנסה ומיגל ויטור מבאר-שבע. הם יוכלו לשחק במחזור הקרוב מול מ.ס אשדוד בחוץ (שני, 20:30).
הבוקר החליט הדיין ישראל שמעוני לדחות את הדיון לבקשת מכבי חיפה, והודיע על הרחקתם של ארבעה שחקנים מבאר-שבע (ויטור, אנסה, שאפי סולימאנוב ואדריאן פאון) ושניים ממכבי חיפה (עבדלואיי סק ובאסם זערורה) מהמחזור הקרוב. בבאר-שבע זעמו על ההחלטה: אלונה ברקת תקפה בחריפות את ההתאחדות בטוויטר והאוהדים הפגינו מחוץ לטוטו-טרנר. הערב כאמור החליט נשיא בית הדין של ההתאחדות לכדורגל אמנון סטרשנוב לקבל חלקית את הערעור של ב"ש וביטל את ההרחקה של שני השחקנים. אדריאן פאון יהיה מורחק מהמשחק הבא כמו גם שאפי סולימאנוב.
2 צפייה בגלריה
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
המהומות בסיום המשחק
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מחאת אוהדי הפועל באר-שבע
מחאת אוהדי הפועל באר-שבע
מחאת אוהדי הפועל באר-שבע
(צילום: הרצל יוסף )
"לאחר ששקלתי ובחנתי את נסיבות האירוע החמור, הגעתי למסקנה כי יש מקום להיעתר לערעור", כתב נשיא בית הדין אמנון סטרשנוב בהחלטתו, "ככל שהוא נוגע למיגל ויטור ויוג'ין אנסה אשר דרגת החומרה של מעשיהם אינה גבוהה. סברוני כי בהחלטה זו נמצא האיזון הראוי והצודק בין הצורך להחמיר בענישה לבין הרצון לשמור על ספורטיביות".