אבוקסיס: "מרוצה מהיכולת של כולם"
(צילום: ONE)
גם אחרי החיזוק המשמעותי בימים האחרונים בבית"ר ירושלים, הבעלים ברק אברמוב עדיין פועל להחמת שני שחקנים נוספים לפחות. המטרה המרכזית של אברמוב היא צירופו של המגן הימני של מ.ס אשדוד, זוהר זסנו, שהמגעים מולו נחשפו לראשונה ב-ynet.
הבעלים של מ.ס אשדוד ג'קי בן-זקן דורש מזסנו לחתום על הארכת חוזה ובתמורה ישאיל אותו לבית"ר, אולם המגן, שזוהי עונת החוזה האחרונה שלו מסרב כרגע לחתום, מה שבשלב הזה מונע את המעבר שלו לבית וגן.
2 צפייה בגלריה
זוהר זסנו שחקן מ.ס אשדוד מול מיגל ויטור שחקן הפועל באר-שבע
זוהר זסנו שחקן מ.ס אשדוד מול מיגל ויטור שחקן הפועל באר-שבע
יגיע לבית וגן? זוהר זסנו
(צילום: עוז מועלם)
במידה שזסנו בכל זאת יחתום על הארכת החוזה, המסלול שלו לבית וגן יהיה מיידי, כשנותרו שבועיים לסיום מועד ההעברות בליגה הישראלית. אברמוב גם מנהל מגעים עם זר בעמדת הכנף הימנית, כשבנוסף, הצהובים-שחורים ממתינים לעזיבה של עמית כהן לקבוצה אחרת, מאחר שהוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות.
אחרי שפתחה את העונה עם מינוס ארבע נקודות בשל אירועי גמר הגביע, ואחרי ההפסד להפועל חיפה במחזור הראשון, בבית"ר חגגו את הניצחון הראשון העונה, 1:2 באשדוד. במשחק אתמול עלו מבחינת הקבוצה של אבוקסיס שני דברים מהותיים: האחד מהם הוא בינגו מאוחר בדמותו של מיירון ג'ורג', בדיוק כמו בעונה שעברה, עם יון ניקולאסקו. החלוץ, שבבית"ר חיכו לו תקופה ארוכה, כבש שני שערים ועוד שער אחד שבוטל בשל עבירה שביצע. הדבר השני, והפחות חיובי הוא ההגנה ששוב לא נראתה טוב. אדי גוטליב ירד לספסל ואת מקומו תפס אורי דהאן ששב לשנת השאלה נוספת ממכבי חיפה, אולם נראה כי עמדת המגן הימני אותו תופס בן ביטון יחד עם עמדת הבלם הנוספת לא מספיק טובה.
2 צפייה בגלריה
ג'ורג' חוגג
ג'ורג' חוגג
בינגו. מיירון ג'ורג' חוגג
(צילום: עוז מועלם)
"לא סתם חיכינו עם הזרים, עדיף להביא שחקנים שאנחנו סגורים עליהם מאשר להביא שחקנים שנביא בלחץ ואחרי חודש הם לא יהיו פה", הסביר יוסי אבוקסיס בסיום הניצחון נגד אשדוד.
אברמוב הגדיל את שכר השחקנים העונה בלמעלה מ-20 מיליון שקלים ובקבוצה החמיאו למי שהקים חמ"ל חיזוק אחרי העזיבה הסיטונאית של זרים בקיץ האחרון, המנכ"ל כפיר אדרי. בבית"ר ירושלים החליטו שלא לצרף את אבישי כהן אחרי שהוצע לו מייד עם סיום העונה להכפיל את שכרו והוא מצדו ביקש פי שלוש ואפילו פי ארבע מזה. בקבוצה סימנו בכל מקרה כאמור את זסנו כמועמד האיכותי יותר לעמדת המגן הימני. "אנחנו נחזור מהפגרה קבוצה אחרת, אבוקסיס יכניס את השחקנים החדשים לעניינים, עוד כמה תיקונים קטנים ואנחנו קבוצה שיכולה להתמודד עם כל קבוצה בליגה", אמרו בבית"ר.