"בכמה שעות הפסדנו ארבע נקודות", בבית"ר ירושלים אמנם לא נרגעו מהחלטת בית הדין להפחית נקודה ממאזן הקבוצה בפעם החמישית העונה, שהציבה אותה עם מספר נקודות זהה למקום שמוביל לליגה הלאומית, זאת כשנותרו תשעה משחקים עד לסיום העונה מצד שני, מועדון יצאו אתמול (שני) עם תקווה מטרנר אחרי משחק טוב נגד הפועל באר-שבע, למרות ההפסד (1:0).
"לפני שנכנסתי לאסיפה השחקנים קיבלו התראות על הורדת הנקודה, אין בזה היגיון", אמר ברק יצחקי, ששיקף את הזעם בבית"ר מעבר להפחתת הנקודה גם על עיתוי ההודעה. "זה לא תירוץ להפסד, אבל צריכים להיות יותר אינטיליגנטים. לא רוצים להגיד שזו שערוריה, אבל היו צריכים לחכות למחרת. החלטת בית הדין הייתה מבאסת, במיוחד ביום של המשחק. העונשים האלו מצחיקים, אלופה ויורדת צריכות להיקבע על הדשא ולא בבית הדין. אנחנו נישאר בליגה".
1 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(צילום: הרצל יוסף)
אגב, בעניין עונשי הפחתת הנקודות, יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ הנחה את אנשי ההתאחדות שלהבא לא ייצאו הודעות דרמטיות כאלו ביום של משחק.
אחרי המחצית הראשונה החלשה נגד מכבי נתניה, שהובילה לביקורת נוקבת נגד ברק יצחקי, מאמן בית"ר זכה למחמאות על ההכנה למשחק בבאר-שבע, כשהקבוצה היתה טובה יותר מהדרומיים שבמקום השלישי. "זה מעודד אותי, למרות שיצאנו בלי נקודות", אמר יצחקי בסיום. "השחקנים מבינים ומאמינים בדרך והיום הם קיבלו תשובה על כמה יכולת יש להם להניע כדור וללחוץ גבוה גם במגרש אולי הכי ביתי בליגה".
כעת, יצחקי ושחקניו צריכים להתכונן לקראת משחק מלא אמוציות מבחינת המאמן ביום ראשון הקרוב בטדי מול מכבי ת"א, בה שימש עד לקיץ האחרון כמנהל מחלקת הכדורגל לפני ההסבה לקווים.
מי שתפס מקום משמעותי יותר תחת יצחקי הוא דור מיכה, שסיכם: "אני לא מכיר הרבה קבוצות שמגיעות לטרנר ושולטות ככה, כל משחק הוא מלחמה על החיים שלנו. יצחקי עם דרישות שונות מאבוקסיס במשחק הלחץ והאינטנסיביות, אני מאמין שאם נמשיך בדרך הזו נצא עם נקודות במשחקים הבאים. כל שחקן צריך גב וביטחון ממאמן, אני מקבל הרבה יותר דקות, כולנו צריכים להוציא מעצמנו 100 אחוז".