אלון חזן אחרי המשחק של הנבחרת מול זמביה (באדיבות ONE)
קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו בדרך לפרישה מהמדים הלאומיים. אחרי גל העזיבות של שחקנים בכירים בחודשים האחרונים, נראה כי גם קשר פרטיזן בלגרד מתכנן עזיבה וייתכן מאוד כי המשחק שלו אתמול (ראשון) מול קפריסין היה האחרון שלו בכחול-לבן.
נאתכו, שמציג יכולת גבוהה בפרטיזן בלגרד ונחשב בה לשחקן הרכב בכיר עם עשרה שערי ליגה, לא אוהב את ההתנהלות כלפיו מצד המאמן אלון חזן, ולכן הוא שוקל שלא להמשיך. המהלך של נאתכו שביקש מכל שחקני הנבחרת לחתום על חולצתו, מרמזת בין היתר על הכוונה שלו.
3 צפייה בגלריה
דסה ונאתכו
דסה ונאתכו
נאתכו. צפוי לפרוש
(צילום: יאיר שגיא)
נאתכו הוא אחד משיאני ההופעות בנבחרת ישראל, כשאתמול רשם את הופעתו ה-87. מי ששיחק העונה ב-18 משחקים של פרטיזן, לא שותף במשחק הידידות הראשון נגד זמביה, והעביר מסר לחזן במהלך מסיבת העיתונאים לקראת קפריסין: "לא אגיע לכאן להעביר את זמן, יש לי מה לעשות בבית", המאמן הלאומי השיב אז: "לא אתן לו שום דבר מתוך חסד".
חזן פתח עם נאתכו בהרכב אמש נגד קפריסין, כשיחד עימו פתחו שחקני ההרכב השני בסגל החסר של הנבחרת, כשהקפטן היה החילוף הראשון והיחיד מבין השחקנים שלא שיחקו נגד זמביה, מהלך שהרתיח את הקשר.
3 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן
אלון חזן. לא נותן קרדיט לנאתכו
(צילום: עוז מועלם)

"נאתכו מבין את המגמה"

נאתכו הבחין במגמה של חזן, שבין היתר הרכיב שחקנים צעירים יותר כמו נטע לביא, דור פרץ, עדן קארצב ואחרים. כשהוא קיבל מחצית אחת בשני משחקי הידידות האחרונים. "נאתכו בטח שלא פראייר, הוא מבין טוב מאוד ומרגיש טוב מאוד, הוא הרי לא פצוע ומצוין בפרטיזן, סיכוי גבוה מאוד שהוא יפרוש מהנבחרת. הוא מבין טוב מאוד מה קורה סביבו ולא ישפיל את עצמו". אמר אחד מחבריו הקרובים בנבחרת.
בנבחרת התאכזבו מהפציעה של נטע לביא ומקווים כי היא לא קשה מדי, זאת אחרי שבשיחה בינו לבין חזן לקראת המשחק הוא הציע לו שלא להיות שותף במשחק, אלא שקפטן מכבי חיפה ביקש להיות חלק מהמשחק.
3 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו. משחק אחרון?
(צילום: עוז מועלם)
"שום דבר ממה שקרה בשני המשחקים האלה לא קשור למה שעומד לקרות במוקדמות היורו במרץ", אמרו בנבחרת, שלפחות שלושת שחקני ההתקפה הבכירים שלה, מנור סולומון, ליאל עבדה ושון וייסמן אמורים להגיע, כשייתכן כי יהיה עוד ניסיון להשיב את ערן זהבי. "היו פה שחקנים שקיבלו צ'אנסים נגד מלטה, זמביה או קפריסין והוכיחו מה הם שווים".
אחת הסוגיות לקראת מרץ תהיה סביב נושא השוער הבכיר לקראת פתיחת הקמפיין, האם לתת את המושכות לדניאל פרץ שהיה מצוין אמש נגד קפריסין או לעומרי גלזר שנמצא בכושר שיא בקריירה שלו.