ליגת העל בכדורגל עשויה לחזור בחודש הבא, אבל מייקל ולקאניס, מאמן הפועל ת"א, כנראה שכבר לא יהיה כאן. האוסטרלי-יווני יצטרף לאיאקס בתור עוזרו של ג'ון ואנט סחיפ, מאמנה החדש של האימפריה ההולנדית, איתו עבד במלבורן סיטי ובנבחרת יוון.
יש לציין כי המאמן האוסטרלי-יווני כבר לא נמצא בישראל מאז פרוץ המלחמה, לאחר שעזב יחד עם בני משפחתו בעקבות המצב הביטחוני. מי שמאמן את הקבוצה בשבועיים האחרונים הוא בורחה לאמה, עוזרו הספרדי. הפועל ת"א כבר התחילה לחפש מחליף, כאשר המועמד המוביל הוא מרקו בלבול. קיימת כוונה נוספת להחתים מאמן זר אחר, אם כי מדובר בצעד פחות ריאלי במצב הביטחוני הנוכחי.
1 צפייה בגלריה
מייקל ולקאניס
מייקל ולקאניס
חוזר להולנד. ולקאניס
(צילום: עוז מועלם)
ולקאניס, 48, הצטרף להפועל ת"א בחודש יוני האחרון, כחלק מההפיכה המקצועית והניהולית שעבר המועדון במסגרת הרכישה של קבוצת הבעלות האמריקאית. לפני שהגיע לחודורוב, אימן המאמן האוסטרלי-יווני באספייר אקדמי הקטארית, אקדמיה שנמצאת בעיר הבירה דוחא ותכליתה היא לפתח ספורטאים צעירים מקומיים.
בנוסף, עבד ולקאניס כמאמן ראשי בשתי קבוצות, כאשר המועדון המקצועני היחיד בו אימן היה מלבורן סיטי מהליגה האוסטרלית. מעבר לכך שימש כעוזר מאמן בזוולה ההולנדית, אופן הבלגית ובאדלייד יונייטד, ועוזר מאמן בנבחרת יוון.
עבור הפועל ת"א מדובר בצעד מטלטל, אם כי לא מפתיע. בעקבות המצב הביטחוני בארץ צפויים מאמנים ושחקנים זרים נוספים להודיע על עזיבתם.