"פעם שנייה בשלושת המשחקים האחרונים שערן זהבי לא נכנס אפילו כמחליף במכבי ת"א, אבל נגד הפועל באר-שבע זה כבר היה השיא. העלו אותו כמה פעמים לחימום, ביצעו חמישה חילופים, דור תורג'מן סחב פציעה וזהבי לא נכנס מול בלומפילד מלא כשהקבוצה לא טובה. זה כבר היה קשה מאוד בעבורו, הוא ירד מתוסכל לחדר ההלבשה". שחקנים במכבי ת"א העידו כי הקפטן, שלא שותף אתמול ב-0:1 על באר-שבע, לקח את הספסול בצורה קשה.
כבר ביום שישי פורסם ב-ynet כי זהבי לא יפתח במשחק מול באר-שבע, כך שמבחינת המאמן ז'רקו לאזטיץ' ההחלטה מאוד ברורה לגבי ההיררכיה בסגל. ההרכב שפתח אתמול הוא החזק ביותר של הסרבי בשלב הזה של העונה. תורג'מן, שכבש שער אדיר וסיים את המשחק כשהוא מושך רגל, סיפר כי הוא סבל רק מהתכווצות וייעדר לכל היותר מהמשחק מול הפועל ירושלים בעוד שלושה ימים. מי שיעבור בדיקת MRI הוא גבי קניקובסקי, אז ניתן יהיה לאבחן את חומרת הפציעה שלו. כך שייתכן כי כבר ברביעי יפתח זהבי במשחק הדחוי מהמחזור הראשון בליגת העל. "אם גם במשחק הזה הוא לא יעלה בהרכב, זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי", אמר אחד משחקני מכבי.
3 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
זהבי מתחמם. שוב לא שותף
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
לאזטיץ'
לאזטיץ'
החליט על ההרכב החזק שלו. לאזטיץ'
(צילום: עוז מועלם)
מי שייעדר תקופה ארוכה הוא שגיב יחזקאל, שככל הנראה סובל משבר בלסת. על-פי לאזטיץ', יחזקאל ייעדר לתקופה של חודש-חודשיים. המגן/כנף פונה אתמול לבית החולים וייתכן כי יצטרך לעבור ניתוח. פציעתו של יחזקאל, שלא יוכל לשחק בחודש הבא עם הנבחרת מול צרפת ואיטליה בליגת האומות, עשויה להוביל לכך שאבישי כהן, שכבר קיבל הודעה כי הוא לא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה ואף ניהל מגעים עם בית"ר ירושלים, יישאר במועדון לפחות עד ינואר.
מכבי ת"א הגיעה אמש למפגש הרציני הראשון שלה העונה, שסיפק את אחד המהלכים האישיים היפים של תורג'מן, שהפך לחלוץ הפותח בקריית שלום. בדקה ה-44, תורג'מן - באחת הנגיעות הראשונות שלו בכדור - נפנף בקלות את מתן בלטקסה, שעד לאחרונה עוד היה חלק מהאימונים של מכבי, ואז חתך שוב בינו לבין אור בלוריאן ומול ניב אליאסי סובב כמו ענק פנימה בבעיטה השנייה בלבד של מכבי לשער במחצית הראשונה.
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א דור תורג'מן
שחקן מכבי ת"א דור תורג'מן
הרגיע. תורג'מן
(צילום: עוז מועלם)
גם לאזטיץ' הודה כי באר-שבע הייתה טובה יותר. "נראינו לא מוכנים למשחק, למרות שהתכוננו היטב. העיקר שניצחנו. בעתיד יהיו לנו גם משחקים כאלה שלא ננצח. היינו ללא אנרגיות, קבוצות גדולות מנצחות משחקים כאלו".