זה היה סיוט ירושלמי נוסף עבור מכבי חיפה. 72 שעות אחרי שהפסידה למכבי ת"א במשחק העונה בטדי, החבורה של ברק בכר ספגה אתמול (שלישי) הפסד שני ברציפות באצטדיון הירושלמי, הפעם 3:2 לבית"ר.
"בניגוד למשחק הקודם שיצאתי ממנו אופטימי, הפעם עשינו דברים פחות טובים", הודה בכר בסיום, שחיפה שלו כבר נמצאת במרחקת של שש נקודות ממכבי ת"א המוליכה. אחרי הטעויות בבחירת המערך והשחקנים שעלו בהרכב מול מכבי ת"א, הפעם מי שהגיע להחזיר את ההגמוניה לכרמל אמנם ביצע שינויים, אבל הירוקים שוב הפסידו, כשבין היתר החילופים שלו היו מאוחרים ולא השפיעו על ההתמודדות.
2 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים מכבי חיפה
בית"ר ירושלים מכבי חיפה
רפאלוב ושחקני חיפה מתוסכלים אחרי ההפסד
(צילום: עוז מועלם)
יצחקי: "צריכים להראות אופי לאורך זמן"
(באדיבות ONE)
"ההגעה המאוחרת של הזרים פוגעת בקבוצה", אמרו בחיפה. "הזרים אתמול, בלי יוצא מן הכלל, לא עזרו במקרה הטוב. ברגע שגם עלי מוחמד בשני משחקים חלשים מאוד, אנחנו בבעיה. מתיאס נאוהל הוא השחקן הכי יקר בתולדות המועדון ונראה חלוד, קסנדר סברינה גם לא בעניינים ואלו שני שחקנים שהגיעו מליגות פעילות. ויטאל אנסימבה לא מתקרב לרמה של פייר קורנו ועבדולאי סק לא מזכיר את הבלם המצוין שהוא. זה בינתיים לא טוב".
מעבר לביקורת כלפי הזרים, מי שעוד ספגו אש הם בעיקר עלי מוחמד והשוער שריף כיוף, שספג שערים באשמתו הישירה. "זו פתיחת עונה לא טובה שלנו, לא זכור לנו מתי בפעם האחרונה הפסדנו שני משחקים מול יריבות איכותיות אחת אחרי השנייה, אבל זו רק ההתחלה ובכר יידע לסדר אותנו", אמרו בחיפה.
2 צפייה בגלריה
דין דוד
דין דוד
"ניקח את הנקודות במקום אחר". דין דוד
(צילום: עוז מועלם)
היחיד שהציג יכולת טובה, יחד עם מחמוד ג'אבר, היה דין דוד שכבש צמד והעלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה, לפחות פי שניים יותר מכל שחקן אחר בליגה עד כה. דוד אמר בסיום: "מאכזב מאוד. אני חושב שפתחנו את המשחק טוב והגענו למצבים שלנו והובלנו. בדקות הלא טובות שלנו לא ידענו לשמור על היתרון ובית"ר ירושלים הפכה. שבוע לא פשוט בשבילנו, אבל נתאושש מזה. אנחנו מכבי חיפה וניקח את הנקודות במקום אחר".