מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו, צפוי לפתוח הערב (שבת, 20:30) בטדי מול בית"ר ירושלים עם אותו הרכב שניצח את מכבי ת"א (0:2) במשחק העונה ביום שני האחרון.
חלוץ הירוקים, פרנצדי פיירו, אמנם שב מהרחקה, איך יפתח על הספסל כשדין דוד יתופקד בחוד לצד גדי קינדה, שיהיה כמעין חלוץ שני. שואו, ששב מאליפות אירופה שם רשם טורניר מצוין, יחזור ל-11 ויוריד את גוני נאור לספסל.
2 צפייה בגלריה
שועה מול סונדגרן
שועה מול סונדגרן
סונדגרן בין יונה ושועה במשחק הקודם בין מכבי חיפה לבית"ר
(צילום: עוז מועלם)
חיפה, כזכור, טיפסה באמצע השבוע למקום הראשון בליגת העל לאור הורדת הנקודה ממאזנה של מכבי ת"א. 8,000 אוהדים בירוק יתנו אווירה ביתית לאלופה בטדי ושחקן בקבוצה אמר: "בית"ר קבוצה טובה ואיכותית, אך אנחנו באים לעשות את העבודה, לשחק את הכדורגל שאנחנו יודעים ולחזור עם 3 נקודות. נגיע דרוכים, מוכנים והכל יהיה בסדר".
האמת, הסטטיסטיקה מצדיקה זאת. בית"ר לא הצליחה לנצח את מכבי חיפה ב-11 המפגשים האחרונים בין השתיים בכל המסגרות. למעשה ניצחון האחרון של בית"ר היה 0:2 בפברואר 2020.
2 צפייה בגלריה
דין דוד מסאי דגו
דין דוד מסאי דגו
בפסגת ליגת העל. דגו
(צילום: עוז מועלם )

בית"ר: גלאבוב יפתח, מוזי ייעדר

בבית"ר, מנגד, מקווים לקצת שקט. בטח אחרי שעשרות אוהדים הגיעו אתמול לבית וגן קיללו את השחקנים והשליכו רימון עשן לכר הדשא.
בפן המקצועי, מי שצפוי לפתוח מחר בטדי הוא הבלם שהגיע ממכבי נתניה, פלאמן גלאבוב. זאת בשל היעדרותו של אורי דהן וההחלטה של הקבוצה להוציא מהסגל עד לסיום העונה את אוראל דגני. מי שעוד לא ישחק הוא טימוטי מוזי שנפצע וייעדר בשבועות הקרובים.