דור פרץ לא מתכוון לחתום באף קבוצה לפחות עד יום שני הבא, לאחר תשעה באב. פרץ עדיין לא קיבל החלטה סופית לגבי התחנה הבאה שלו, אחרי שעזב את ונציה בתום העונה החולפת.
הקשר בן ה-27 הרוויח שכר בסיס של 875 אלף אירו בעונה שעברה בליגה האיטלקית, ולכן גם לשכר יש משמעות גדולה מבחינתו. העובדה שמכבי תל אביב מוכנה לשלם לו סכומים גבוהים יחסית עדיין לא גיבשה אצלו את ההחלטה לחזור לישראל. פרץ מתלבט בין מספר הצעות שקיבל מאירופה, בין היתר מחימקי מוסקבה, מונפלייה, בלקפול והאל סיטי, ויש לו ביקוש גם ביוון. כעת הוא צריך להכריע בין כל זה לבין חזרה למכבי תל אביב.
2 צפייה בגלריה
פרץ חוגג
פרץ חוגג
עדיין מתלבט. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
המקרה של המגן הימני אלי דסה, שעזב את ויטסה ההולנדית, דומה לזה של פרץ: מכבי תל אביב הגישה לו הצעה ענקית בגובה 600 אלף אירו בעונה, אך הוא עדיין מתרכז בניסיון לחתום בקבוצה בחו"ל. בינתיים, בקבוצה החליטו להשאיר את המגן הימני אנדרה ז'ראלדש, אחרי שכבר ביקשו מסוכניו לחפש לו קבוצה. ייתכן כי הצעד נובע מכך שדסה לא מתכוון לחזור.
ועוד לגיונר שמכבי תל אביב מפנטזת על חזרתו: בקבוצה לא יצרו עד כה קשר עם יונתן כהן, ששייך לפיזה מליגת המשנה באיטליה. בכל מקרה, במכבי לא מתכוונים לשלם עבורו 2.2 מיליון אירו - הסכום שבו נמכר לפיזה, שאינה מוכנה להתפשר על פחות מכך.
2 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
לא מצליח לסגור את הסגל. ברק יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
הבעיות בהשלמת הסגל בשלב מתקדם של הקיץ, אחרי שהעונה האירופית כבר החלה, נופלות באופן טבעי על מנהל מחלקת הכדורגל ברק יצחקי. במהלך החודש האחרון הצטרפו שחקנים כמו ערן זהבי, שהיה החתמה ישירה של הבעלים מיץ' גודלדהאר, ניר ביטון ויוריס ואן אובריים שהעברתו נסגרה עוד בעונה שעברה, אך המאמן ולאדן איביץ' היה משוכנע שיעמוד לרשותו סגל סגור יותר בתחילת אוגוסט.
רגע לפני המפגש בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האזורית מול אריס סלוניקי, למכבי תל אביב חסרים זרים בעמדות הבלם והכנף. אם יוחתמו כאלה, הקבוצה צפויה לשחרר שחקנים כמו סטיפה פריצה ואדוארדו גררו, שמסרב לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת בארץ.
לאור מצב הסגל, במכבי ת"א מודאגים מהמפגש עם אריס. הדחה מול הקבוצה היוונית תסיים מוקדם מהצפוי את העונה האירופית, ותהיה בעלת השלכות כספיות רציניות עבור המועדון (עלייה לשלב הבתים שווה מיליוני אירו). זאת גם הסיבה לכך שערן זהבי עשוי להשתלב כבר במשחק הראשון, מחרתיים (חמישי) בבלומפילד, אחרי שהחלים מפציעה. אם אכן יקבל דקות, זה יהיה משחקו הראשון בקבוצה מאז חזרתו.