יו"ר הראש של בני יהודה משה דמאיו עזב הערב (חמישי) את המועדון, זאת לאחר שהקבוצה הודיעה כי נחתם חוזה העברת זכויות הניהול במועדון מדמאיו לאלירן עובד. בכך, סיים דמאיו תקופה של שנתיים בתפקיד יושב הראש.
"למשה ישנו חלק ענק ממועדון בני יהודה ת"א, ותמיד יהיה חלק מהמשפחה הכתומה", נמסר מהמועדון. כזכור, דמאיו ניהל את הקבוצה במשך 13 שנים עד לשנת 2016, אז היא נרכשה על ידי ברק אברמוב. לפני שתיים דמאיו רכש בחזרה בני יהודה, כשהמטרה הייתה להוביל אותה בחזרה לליגת העל, אך הוא עוזב כשהיא עדיין בלאומית.
1 צפייה בגלריה
משה דמאיו
משה דמאיו
עוזב שנתיים אחרי שחזר. דמאיו
(צילום: עוז מועלם)
מוקדם יותר היום אישרה עיריית ת"א-יפו לקבוצה מהליגה הלאומית לארח בעונה הבאה את משחקיה באצטדיון בשכונת התקווה, אותו היא עזבה בעונת 2004/05 לטובת אצטדיון בלומפילד.
לאחר מספר דיונים בנושא, הוחלט לאפשר לבני יהודה לשוב לאצטדיון, ובתקופה הקרובה הוא צפוי לעבור שיפוץ נוסף על מנת להגדיל את כמות האוהדים שיכולים להיכנס למגרש מ-2,000 ל-3,500. האצטדיון צפוי להיות מוכן רק באוקטובר-נובמבר, ועד אז בני יהודה, הפועל כפר שלם ומכבי יפו – שגם הן יעברו לתקווה – יארחו באצטדיון אחר.
מי שאחראית על השיפוץ היא חברת היכלי הספורט, ומי שתממן אותו היא עיריית ת״א- יפו. השחקנים ייהנו מדשא חדש, תאורה חדשה וחדרי הלבשה משופצים, והאוהדים ייהנו מטריבונה חדשה ומרווחת.
פורסם לראשונה: 18:57, 13.06.24