הלם בבני סכנין לאחר ששחקן צעיר של הקבוצה נפצע היום (חמישי) באירוע ירי בבית עסק בסכנין. מדובר בשחקן נוער שעלה לאחרונה לקבוצת הבוגרים והוא מאושפז כעת בבית חולים. מצבו מוגדר בינוני.
"ברור שזה מקרה מצער, אבל גם ברור שיש פה טעות בזיהוי מדובר בילד ובמשפחה מאוד נורמלים ורחוקים מהמקומות האלה", נמסר מבני סכנין, "אנחנו עדיין מנסים לבדוק מה קרה שם. מצבו כרגע לא טוב, הוא שחקן טוב ונחשב לדור העתיד של הקבוצה".
2 צפייה בגלריה
אבו יונס
אבו יונס
מוחמד אבו יונס, יו"ר הקבוצה
(צילום: גיל נחושתן)
יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס אמר: "אני בדרך לבית החולים. התחושות לא טובות, אני מקווה שאוכל לדבר עם ההורים שלו ולראות אותו. הוא היה בנוער והעלנו אותו לקבוצת הבוגרים. השחקן התאמן היום והוא היה בתוכניות למשחק בשבת הקרובה. חבל, באמת חבל. אין לו קשר לשום דבר כזה. הוא ילד ממושמע ומצוין. המאמן אוהב אותו ואנחנו אוהבים אותו, הוא היה בטעות במקום הלא נכון".
מבני ריינה נמסר: "מועדון כדורגל מכבי בני ריינה מאחל החלמה מהירה לשחקנה של בני סכנין שנפצע הערב באירוע אלימות. כמו כן אנו מגנים את תופעת האלימות שמתפשטת בחברה הערבית ופונים לכל הבכירים להתערב להפסקת התופעה שמגיעה עד אנשים חפים מפשע".
יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ אמר: "שוחחתי לפני מספר דקות עם אביו של שחקן הנוער שנורה ונפצע קשה בסכנין, הצעתי את עזרתנו בכל מה שיידרש ואיחלתי החלמה מהירה. כולי תקווה שהשחקן ישוב לאיתנו בהקדם, ימשיך להגשים את חלומו להיות כדורגלן מקצועני וימצא חברה בטוחה וסובלנית ללא אלימות שמאיימת על כולנו".
2 צפייה בגלריה
חסימת הכביש ע"י אוהדי הפועל באר-שבע
חסימת הכביש ע"י אוהדי הפועל באר-שבע
אירוע קשה בסכנין
(צילום: שי מוגילבסקי)
הדיווח על הירי התקבל בשעה 17:23 במוקד 101 של מד"א במרחב אשר. חובשים ופרמדיקים של הארגון טיפלו בארבעת הפצועים ופינו אותם לבית החולים.
חובש בכיר במד"א, בהגאת אומבאשי, סיפר כי "במקום הייתה המולה רבה. ארבעת הפצועים שכבו כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותם לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו של צעיר בן 19 קשה ושלושת הפצועים הנוספים במצב בינוני וקל".