בבית"ר ירושלים לא היו יכולים לחשוב על דרך טובה יותר לשבור בצורת בת שבעה משחקים. הצהובים-שחורים, עם רוח גבית של כ-8,000 אוהדים, חגגו אתמול (שבת) 0:3 מוחץ על חשבון מכבי פ"ת, התרחקו כדי 3 נקודות מהקו האדום, ועל הדרך ראו את המאמן, ברק יצחקי, מחייך סוף סוף עם ניצחון ראשון מאז שהחל לעמוד על הקווים לפני ארבעה משחקים.
ובתוך כל זה, גם דור מיכה מצא לראשונה את הרשת מאז שנחת לפני כשמונה חודשים בבית וגן, עם צמד יוקרתי (61 ו-87) שהצטרף לשער של מיירון ג'ורג' בדקה ה-15.
2 צפייה בגלריה
חגיגות בית"ר ירושלים
חגיגות בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם האוהדים במושבה
(צילום: יאיר שגיא)
יצחקי: "האמנו בדרך, שמחים על הניצחון"
(צילום: באדיבות ONE)
"ההחתמה של אלמוג כהן זה הדבר הכי טוב שעשינו", אמרו בקבוצה אחרי חודש שבו הסתפקו במחמאות על יכולת טובה שלא באה לידי ביטוי בניצחונות. "מדובר במנהל מקצועי שהוא גם מאמן לכל דבר. משחק הלחץ רשום על שמו. בכל אימון הוא נמצא על המגרש, עם פקקים, ומעיר על כל דבר. הוא מעורב בכל פרט ופרט".
פער שלוש הנקודות מהמקום שמוביל בסיום העונה ללאומית, מהווה נקודת פתיחה חשובה לקבוצה במשחק הפלייאוף התחתון, שייצאו לדרך לאחר פגרת הנבחרת. בנוסף, מאמינים בבית"ר ירושלים כי הנקודה שהופחתה לה בבית הדין המשמעתי, עוד תוחזר בעקבות הערעור שהגישו לבית הדין העליון.
2 צפייה בגלריה
מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי עם הבעלים ברק אברמוב והמנהל המקצועי אלמוג כהן
מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי עם הבעלים ברק אברמוב והמנהל המקצועי אלמוג כהן
קוטפים את פירות השינוי? יצחקי, אברמוב וכהן
(צילום: עוז מועלם)
לצד ג'ורג' שזכה למחמאות על שיפור בכושרו הגופני, גם ירדן שועה קיבל מילה טובה מהצוות המקצועי. גורם במועדון טוען כי הקשר זומן במהלך השבוע לשיחה על מנת לבחון כיצד ניתן להחזיר אותו ליכולת הטובה שאפיינה אותה בשלבים מוקדמים יותר של העונה. אמש במושבה הוא כבר חזר להזכיר את אותו השחקן.
השינוי המשמעותי הנוסף בארבעת המשחקים האחרונים הוא השיבוץ של דור מיכה בהרכב. מי שכבר היה בדרכו החוצה מבית וגן, קיבל קרדיט נוסף והפך לשחקן משמעותי במשחקים האחרונים. אמש לראשונה אחרי עשור הוא כבש צמד, אז עשה את זה עם מכבי ת"א נגד בית"ר ירושלים. השער הראשון שלו היה הראשון שלו מזה שנה וחצי.