במשחק האימון הראשון שלה במסגרת מחנה האימונים במרבייה שבספרד, מכבי ת"א הפסידה הערב (חמישי) 1:0 לאורלנדו פיירטס, שסיימה את העונה האחרונה במקום השני מדרום אפריקה. עבור השחקנים של רובי קין מדובר היה במשחק האימון השני הקיץ לאחר שכבר גברו 0:1 על מ.ס אשדוד בשבוע שעבר.
שער שכבש פטריק מסוונגאני בדקה ה-40 הכריע את ההתמודדות, כאשר הצהובים נותרו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-55 לאחר הרחקתו של דריק לוקאסן. בהמשך גם הפיירטס ספגו כרטיס אדום מאוחר (80), אך בסופו של דבר הצליחו לשמור על היתרון המינימלי עד לסיום.
4 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
יש עוד עבודה לעשות. קין
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
4 צפייה בגלריה
דוידזאדה
דוידזאדה
דוידזאדה
(צילום: באדיבות מכבי ת"א )
4 צפייה בגלריה
גיאגון
גיאגון
גיאגון
(צילום: באדיבות מכבי ת"א )
4 צפייה בגלריה
אלמוג
אלמוג
אלמוג
(צילום: באדיבות מכבי ת"א )
מספר שחקנים עדיין לא הצטרפו לקבוצה מיורו הצעירות, ביניהם דניאל פרץ אשר מבוקש אצל קבוצות בליגות הבכירות באירופה. במועדון הודיעו היום כי כל המנויים לעונה הקרובה נמכרו, לאור הביקוש הגדול שוחררו עוד 500 מנויים למכירה שנסגרה על 22,500.
ביום ראשון תפגוש מכבי ת"א למשחק את בורנמות', שסיימה את העונה האחרונה במקום ה-15 בפרמייר-ליג. הערב היא הביסה 0:4 את היברניאן הסקוטית.
הרכב מכבי ת"א: תומר אלון (רועי משפתי 46), שרן ייני (איבן מאסון 60), דריק לוקאסן (הורחק 55), שחר פיבן (אנריק סבוריט 60), אופיר דוידזאדה (שחר רוזן 60 (מילסון 70)), דן גלזר (סייד אבו פרחי 46 (ניר ביטון 60)), אייל גולסה (יוריס ואן אובריים 60), גבי קניקובסקי (דור פרץ 60), פארפה גויאגון (דן ביטון 60), אילון אלמוג (יונתן כהן 60), ג'ורג'ה יובאנוביץ' (ערן זהבי 60).