אחרי שהיה אמור להתקיים ביום שני האחרון (20:30) בסמי עופר אבל נדחה בשל הנחיות פיקוד העורף, שמגבילות התקהלות מחיפה וצפונה, המשחק בין מכבי חיפה ובית"ר ירושלים - המשחק המרכזי של המחזור הרביעי - ייערך באצטדיון טדי ביום שלישי הקרוב (19:30), זאת במסגרת החלפת ביתיות עליה החליטו שני המועדונים.
הסיבה שהמשחק יתקיים בשעה המדוברת היא הוראת אופ"א שאוסרת על קיום משחקים ביבשת בזמן שליגת האלופות משוחקת. תחילה נקבעה שעת המשחק ל-17:30, אבל ראשי הקבוצות קיבלו אישור מיוחד לדחות את שריקת הפתיחה בשעתיים.
1 צפייה בגלריה
עלי מוחמד מול עדי יונה
עלי מוחמד מול עדי יונה
מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים. ייפגשו בשבוע הבא בטדי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מוקדם יותר היום, בעלי מועדוני ליגת העל הבהירו כי הם נחושים להמשיך את העונה כסדרה. ראשי הקבוצות נפגשו לישיבת זום של מינהלת הליגות ואישרו את ההחלטה שכבר התקבלה מראש: הליגות המקצועניות בכדורגל יימשכו, כשלקבוצות יהיו שלוש אופציות - לקיים משחקים בצפון ללא קהל (באישור פיקוד העורף), החלפת ביתיות או החלפת האצטדיון הביתי.
בשלב זה, בשל מגבלות פיקוד העורף מחיפה וצפונה, לא ניתן לקיים משחקי כדורגל באזורים הללו, ולכן התקבלה, בין היתר, החלטה כי בני ריינה שאמורה הייתה לארח את בית"ר ירושלים בנוף הגליל בשבת הקרובה, תעתיק את משחקה לבלומפילד (20:00). כמו כן, הסכימו הפועל באר-שבע והפועל חיפה על החלפת הביתיות ביניהן, כך שהמשחק שאמור היה להתקיים בסמי עופר הועבר לטרנר (ראשון, 20:00).