למרות שההחלטה לפטר את המאמן בורחה למה התקבלה כבר לפני שבוע, מי שיעמוד מחר (רביעי, 19:45) במשחק מול הפועל חיפה על הקווים של הפועל ת"א יהיה מנהל הקבוצה, סלים טועמה.
מי שהיה המועמד המוביל להחליף את למה, אופיר חיים, הודיע היום כי ימשיך בעבודתו עם נבחרת הנוער בהתאחדות לכדורגל. בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו, כתב חיים: "בתקופה האחרונה קיבלתי מספר פניות ממועדונים מובילים בליגת העל. זה מאוד מחמיא, אך אני מרוכז כל כולי בקידום הדור הצעיר ובמשימה הקרובה של נבחרת הנוער במטרה להעפיל שוב לאליפות אירופה".
2 צפייה בגלריה
אופיר חיים
אופיר חיים
נשאר בנבחרת הנוער. חיים
(צילום: AP Photo/Gustavo Garello)
"הודעתי ליו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ומנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בוני גינצבורג שאני מתכוון לכבד את ההסכם שלי בהתאחדות לכדורגל. גאה יותר מתמיד לייצג את ישראל בזירה הבינלאומית".
בעקבות ההחלטה של חיים, בקבוצה החליטו לשנות כיוון. היועץ המקצועי, ניק האמונד, מנסה לאתר מאמן זר, כשההערכה כי מדובר בכזה שכבר עבד בארץ.
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג
וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג
אחד מהם יגיע לישראל? רוטנשטיינר והרצוג
(צילום: עוז מועלם)
מספר שמות של זרים שאימנו בארץ הועלו ביממה האחרונה כאופציות, בין היתר, מדובר במאמן נבחרת ישראל לשעבר, האוסטרי אנדי הרצוג, שלאחרונה מונה לעוזרו של יורגן קלינסמן בנבחרת דרום קוריאה; וילי רוטנשטיינר, שהדריך אף הוא את נבחרת ישראל; ורנה מולנסטיין המשמש כעוזר מאמן נבחרת אוסטרליה.
אחרי שהשיגה שתי נקודות בלבד משבעת משחקיה האחרונים בליגה והודחה בסיבוב הראשון של גביע המדינה מול הפועל ירושלים, הפועל ת"א תצא למשחק חוץ בסמי עופר מול הפועל חיפה, שממוקמת במקום השלישי בטבלה.
מי שלא צפויים לשחק הם עומרי אלטמן וחוסה רודריגס הפצועים, כשהמטרה להכשיר אותם למשחק נגד מ.ס אשדוד. בהנהלה צריכים לקבל החלטה לגבי אלן אוז'בולט ויהב גורפינקל שמחזיקים בהצעות ועשויים לעזוב בחלון ההעברות הקרוב. "אוז'בולט וגורפינקל חייבים לשחק מחר בחיפה, אין להפועל פריבילגיה לא לעשות זאת", אמרו במועדון.