המצב הביטחוני בצפון הארץ ממשיך להשפיע על הכדורגל הישראלי. לאחר שאתמול (ראשון) נדחה המשחק המרכזי בליגת העל בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים, הערב ההתאחדות לכדורגל הודיעה על דחיות נוספות.
ההתאחדות לכדורגל החליטה לדחות את כל משחקי גביע המדינה מחר בהשתתפות קבוצות ליגות ב'-ג'. כמו כן, נדחו המשחקים שיועדו להיערך ביום שישי הקרוב (גביע וליגה) בליגות א'-ג' לכלל הקבוצות באזור חיפה וצפונה, כך גם לגבי ליגות הנוער והנערים, זאת בהתאם להנחיות פיקוד העורף. ההערכה היא שגם משחקי ליגת העל והלאומית בסוף השבוע הקרוב שאמורים להיות משוחקים מצפון לחיפה, יידחו למועד אחר. בליגת העל מדובר במשחק של בני ריינה מול בית"ר ירושלים שאמור להתקיים באצטדיון גרין בנוף הגליל בשבת הקרובה, וכן המשחק בין הפועל חיפה להפועל באר-שבע שנקבע ליום ראשון בסמי עופר.
1 צפייה בגלריה
אימון מכבי חיפה
אימון מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה באימון אתמול
(צילום: יאיר שגיא)
מכבי חיפה התאמנה היום במתחם האימונים בחדרה. מנכ"ל מכבי חיפה, איציק עובדיה אמר: "אנחנו מודים מקרב לב לעיריית חדרה ולהפועל חדרה על הכנסת האורחים המכבדת. מהרגע הראשון שפנינו לעזרה זכינו לאוזן קשבת ובעיקר ללב רחב ומענה ראוי. גם בימים מורכבים אלה זה לא מובן מאליו ואנחנו במועדון מעריכים זאת מאוד".
בני ריינה התאמנה בכפר קאסם. המאמן שרון מימר סיפר בריאיון ל-ynet: "אנחנו, כמו כולם, ניזונים מכל מה שהמדינה מחליטה וכך קובעים איך להתנהל בימים כאלו. כשאפשר להתנהל בצורה רגילה, אז אנחנו באמת מתאמנים ועושים הכול כדי להצליח, וכשיש בעיות, אז אנחנו גם מבטלים את האימונים ולא מסתכנים".