אחרי שבבית"ר ירושלים כבר היו משוכנעים כי לא יצליחו להנחית את בלם הנבחרת הצעירה לשעבר של צרפת, ז'אן מרסלן, בארץ - הגיעה פריצת הדרך והשחקן האיכותי חתם אתמול (שני) רשמית במועדון, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
מרסלן בן ה-24, שלפני ארבע שנים עוד נרכש על-ידי מונאקו ב-10.5 מיליון אירו ושיחק אשתקד בבורדו, לא רצה בתחילה להגיע לישראל, אך לבסוף שוכנע על-ידי ששת השחקנים דוברי הצרפתית שיש לבית"ר.
1 צפייה בגלריה
מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי
מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי
ממשיך לבנות את הסגל. יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שהבלם כבר הסכים להגיע, בורדו דרשה תחילה סכום גבוה בעבורו, מה שהציב את העסקה בסכנה. אז הגיעו בקבוצה להסכם לפיו המועדון מהליגה השלישית בצרפת יקבל 30 אחוז במקרה של מכירה עתידית. רק באימון הערב קיבלו סופית בבית"ר את האישור לחתימה על העסקה.
מרסלן נחשב לרכש המרכזי של הקבוצה העונה והוא צפוי לנחות כבר מחר במחנה האימונים של הקבוצה. מרסלן יהיה המשתכר השני הגבוה ביותר בבית"ר אחרי איסמעיליה סורו שמרוויח 300 אלף אירו. הבלם הצרפתי חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת בשכר שנתי של 260 אלף אירו. "הבאנו בלם אדיר לכדורגל הישראלי", אמרו במועדון.
בבית"ר יתרכזו עתה בהנחתה של שני זרים נוספים, אחד מהם יהיה בחלק הקדמי. הניסיון של נציגיו של יונס מלדה לשדך אותו לבית"ר לא צלח. אורי דהן סובל ממכה בקרסול וייעדר שבוע וחצי עד להחלמה.
שוב: החולצה של מסי מונפת בברנבאו
(באדיבות ONE)