בלם חדש למכבי ת"א: טייריס אסאנטה חתם הערב (שני) על חוזה לשלוש שנים בשורות האלופה, שרכשה אותו מדן האג ההולנדית.
"אני מאוד שמח להיות כאן ולהצטרף למועדון הגדול בישראל. אני מצפה כבר לשחק לעיני האוהדים של מכבי ת"א בבלומפילד ווכן לזכות בעוד תארים. בואו נעשה מהעונה הזאת עונה מוצלחת", אמר הבלם אחרי החתימה.
1 צפייה בגלריה
טייריס אסאנטה
טייריס אסאנטה
טייריס אסאנטה
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
אסאנטה בן ה-22 ערך 32 הופעות במדי דן האג בעונה שעברה ו-98 הופעות בכל המסגרות מאז שהצטרף למועדון ביולי 2021. לאחר שעשה את צעדיו הראשונים במחלקות הנוער של פיינורד וספרטה רוטרדם, הצטרף אסאנטה לקבוצת קוויק בה ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגיל 18. יש לו גם הופעה אחת במדי נבחרת הולנד הצעירה.
באלופה רוצים לחזק את החלק ההתקפי, והציעו להפועל ת"א 700 אלף אירו עבור הישאם לאיוס. הפועל ת"א דורשת תמורת שחקן הכנף מיליון אירו ואחוזים ממכירה עתידית.
שם נוסף שנמצא על סף סיכום בקבוצה הוא איסוף סיסוקו. על פי דיווחים, מכבי ת"א הייתה מוכנה לשלם עבור הקשר האחורי של בורדו, מהליגה השנייה בצרפת, בין 500 אלף למיליון אירו. סיסוקו בן ה-22 נמצא תחת חוזה שמסתיים ב-2025, אך לא מן הנמנע שהאימפריה הצרפתית במיל' תהיה מוכן לשחרורו תמורת, כאמור, פיצוי כספי. סיסוקו אף נכלל בסגל נבחרת מאלי, שתפגוש את ישראל הצעירה במשחקים האולימפיים בעוד פחות מחודש בפריז.