בכר: הכנות לחוד ומציאות לחוד
(בכר: הכנות לחוד ומציאות לחוד)
אכזבה גדולה במכבי חיפה לאחר ה-1:1 אתמול (רביעי) מול הפועל חדרה. האלופה שוב הציגה משחק לא טוב, נקלעה לפיגור משער של סתיו נחמני (המושאל לחדרה מהירוקים) ולמרות שהצליחה להשוות משער של דילן בטובינסיקה (81), לא הצליחה האורחת לצאת עם שלוש נקודות בפעם השלישית ברציפות, וראתה את הפער בפסגה יורד לשתי נקודות בלבד. דיא סבע עלה להופעת בכורה בירוק והראה ניצוצות, אך גם הוא לא הצליח לעזור לקבוצתו לצאת עם ניצחון.
בצוות המקצועי לחוצים מהתוצאות האחרונות ומאוכזבים בעיקר מעומר אצילי ודולב חזיזה שהוחלפו במהלך המשחק, כאשר אחד מהם עשוי לשלם את המחיר במשחק הליגה הקרוב מול קריית שמונה. רז מאיר הוחלף וירד עם דמעות במחצית הראשונה, ולא צפוי לפתוח מול הקבוצה של ניר ברקוביץ'.
2 צפייה בגלריה
עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה
עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה
לחץ גדול אצל האלופה
(צילום: עוז מועלם)
"אי אפשר לעגל פינות אנחנו נראים רע", אמר גורם במועדון. "הקבוצה לא פוגעת, לא משחקת את המשחק הרגיל שלה, השחקנים לא נראים טוב וזה ברור לכולם. ברק בכר חייב למצוא פתרונות ומהר לפני שנאבד את המקום הראשון".
בקרב האלופה לחוצים מצמצום הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד. "אנחנו החזרנו את העניין לליגה ואת היריבות למאבק האליפות, זו אשמתינו", אמר שחקן בקבוצה לאחר התיקו אמש. לכולם ברור שרק ניצחון יעצור את כדור השלג והלחץ ששורר במועדון מתגבר ממשחק למשחק.

אכזבה מהכוכבים

כאמור, עיקר האכזבה במכבי חיפה היא מהכוכבים שנראים כצל של עצמם: עומר אצילי בתקופה רעה מאוד לא דומה לכוכב שהכרנו ודולב חזיזה, שעדיין לא כבש או בישל העונה, וחזר רע מהפציעה. השניים שילמו את המחיר וירדו לספסל בחילוף שהבהיר להם שאין יותר "פרות קדושות" אצל בכר. צ'ארון שרי אמנם חתום על בישול שער שיוויון של בטובינסיקה אך גם הוא מאכזב מאוד מאז שחתם על החוזה החדש.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה עם דולב חזיזה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה עם דולב חזיזה
נראים כצל של עצמם. עומר אצילי ודולב חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
מי שהציג יכולת נהדרת הוא ג'וש כהן, שהציל את חיפה ממבוכה עם מספר עצירות גדולות וזכה לשבחים. גם דיא סבע היה נהדר בהופעת הבכורה שלו, הכניס קצב לאחר שעלה מהספסל והגיע למספר מצבים ושינה את מהלך המשחק.
עוד סיבה לאופטימיות בכרמל היא חזרתו של מחמוד ג'אבר, ששותף לראשונה מאז הפציעה הארוכה ממנה סבל. בקבוצה בטוחים שהוא יכול לשדרג את הקישור לאחר עזיבתו של נטע לביא. בעוד יומיים תארח מכבי חיפה את קריית שמונה שנואשת לנקודות, והירוקים יודעים שרק ניצחון ירגיע את הלחץ במערכת ויעצור את כדור השלג שמתחיל לגדול ממשחק למשחק.