שחקן בני סכנין נורה, יו"ר הקבוצה: "מקווים שהוא עוד יחזור לשחק"
(צילום: ירון ברנר)
שיפור במצבו של נביל חאיק. מגן בני סכנין, שנפצע בחמישי האחרון באורח קשה מירי כשהיה בסמוך לחנות בעיר ושוהה בבי"ח הדסה עין כרם, פקח את עיניו, זיהה את הסביבה, אך עדיין מתקשה לדבר. משפחתו של חאיק רואה בזה התקדמות רצינית וכמובן ממשיכה להחזיק לו אצבעות.
סבו של נביל, נור רנטוס, אמר היום (שלישי) ל-ynet: "אנחנו מעודדים. אנחנו בטוחים שהילד חוזר לעצמו. היום הוא התעורר, קילחו אותו, הוא מזהה את הסביבה ומכיר את כולם. מנסים לדבר איתו, אבל בגלל ההנשמה בגרון קשה לו. מוקדם לדעת לגבי מצב ההרגל. הוא לא חש אותה, אבל אנחנו מרוצים, מעודדים ומחזיקים אצבעות לרפואתו".
2 צפייה בגלריה
סבא של שחקן בני סכנין נביל חאיק
סבא של שחקן בני סכנין נביל חאיק
סבו של נאיל חאיק, נור רנטוס
(צילום: אלכס קולומויסקי)
2 צפייה בגלריה
נאביל חאיק
נאביל חאיק
שיפור במצבו. חאיק
(צילום: דוברות בני סכנין)
על-פי המשטרה, נעצרו שלושה חשודים בביצוע הירי שנבע ככל הנראה מטעות בזיהוי. "אנחנו לא מרגישים שמישהו באמת מטפל בדבר הזה", אמר עוד שלשום אביו, עאלם חאיק, כשנשאל על הפשיעה המשתוללת במגזר הערבי, וגובה כמעט מדי יום חיים של צעירים וצעירות.
"כמות האירועים לא מפסיקה לזנק, להתעצם, וזה צריך טיפול דחוף מהממשלה, מהרשויות, מהשרים. אבל הבטחות לחוד ומציאות לחוד, במיוחד אצל ראש הממשלה. הכל אצלו דיבורים. אבל פוליטיקה בצד, אני רוצה רק שייצא ויחלים, שיחזור למשפחה ולחברים. ואם אפשר, ורק בתור בונוס - שיחזור גם לשחק". אחיו, ולאא חאיק, מחזק את דברי אביו: "הקריירה שלו זה לא מה שמעניין, רק שייצא בריא ושהכל יהיה טוב".
הסיכויים של השחקן לחזור לשחק כדורגל נכון לעכשיו קלושים. "אף אחד לא יכול להבטיח לנו דבר כזה עדיין", הוסיף האב. "יש לו עוד כמה ניתוחים. מלבד הכדורגל הוא גם רצה ללמוד רפואה, הוא הצטיין בלימודים. הוא היה מאוד מחויב לכדורגל, וממש רצה לשחק. בבני סכנין קידמו אותו והוא כבר היה אמור לרשום אתמול את המשחק הראשון שלו בבוגרים, ובזמן הירי היה בכלל אמור ללכת לטיפול אצל הפיזיותרפיסט של הקבוצה אבל התעקש לעבור ולאסוף בשר לסבתא שלו".