הפועל ת"א סופרת כבר ארבעה הפסדים ברציפות וצברה רק שתי נקודות בשבעת המשחקים האחרונים, וכעת שוקלים בקבוצה להיפרד מהמאמן הספרדי בורחה למה.
הגעתו של הבעלים דייויד מינצברג לארץ שינתה את הגישה במועדון כלפי למה, זאת לאחר הגיבוי המוחלט שקיבל ממנהל מחלקת הכדורגל חן סול. מינצברג נועד עם עשרות גורמים שונים, נפגש עם האוהדים ואחרי פיצוץ האימון אתמול הבין כי למה לא יוכל להמשיך בתפקיד.
2 צפייה בגלריה
בורחה למה
בורחה למה
הפרידה קרובה? למה
(צילום: עוז מועלם)
מינצברג שיתף את האנשים הקרובים אליו כי ההחלטה לגבי למה נפלה, ואם לא יחולו שינויים היא עשויה לצאת לפועל אחרי משחק החוץ נגד הפועל ירושלים בשבת, במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, בין אם הפועל ת"א תעבור שלב ובין אם לא.
מאחר שקשה מאוד בשלב זה להביא מאמנים זרים לישראל, נראה כי המועמד המוביל והריאלי הוא מרקו בלבול, שאתמול הודח מאליפות אפריקה עם נבחרת זמביה, שבה שימש כעוזרו של אברם גרנט. שם נוסף שעלה הוא של אורי אוזן, אולם ההערכה במועדון היא כי לא יסכים להגיע.
2 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
המועמד המוביל להחליף את למה. בלבול
(צילום: עוז מועלם)
למה החל את העונה כעוזר מאמן בהפועל ת"א, וקיבל את תפקיד המאמן הראשי לאחר שמייקל ולקאניס עזב לאיאקס במהלך הפגרה הכפויה שנוצרה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל". תחת הדרכתו, רשמו האדומים שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים - כולם במסגרת הליגה.
לאחר 18 מחזורים מדורגת הפועל ת"א במקום התשיעי עם 20 נקודות, רק חמש נקודות מעל הקו האדום אבל גם ארבע נקודות בלבד מתחת לנתניה שבמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. היא עדיין מנסה להתחזק, ובינואר כבר החתימה את רז מאיר ואיהאב גנאים.

זיו מורגן מצטרף

הפועל ת"א השלימה את רכישתו של זיו מורגן מעירוני קריית שמונה. המגן השמאלי חתם לשנתיים וחצי בשורות האדומים עם אופציה לשנתיים נוספות. לאחר החתימה אמר: "נרגש לקראת הפעם הראשונה שאדרוך על הדשא בבלומפילד ומצפה להרגיש את העוצמות של הקהל".
מורגן (24) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, ובעונת 17/18 עבר לקבוצת הנוער של עירוני קריית שמונה. בעונת 19/20 רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של הצפוניים, שם שיחק עד סוף עונת 22/23. לאורך התקופה רשם 108 הופעות ליגה, בהן כבש שני שערים. תחילת העונה הנוכחית יצא לשחק בקלוז' הרומנית, ובחצי עונה רשם 18 הופעות בכל המסגרות. מורגן שב בחלון ההעברות הנוכחי מהשאלה, וכעת הפועל רכשה את כרטיסו.